تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
5

میزبانی ورزشگاه درحال ساخت آرمان علی وردی از رویدادهای ملی

  • کد خبر : 116718
  • 15 ژانویه 2024 - 11:27
میزبانی ورزشگاه درحال ساخت آرمان علی وردی از رویدادهای ملی
محمد آگاهی مند گفت؛ ابعاد استادیوم ورزشی شهر صالحیه ۹۰ در ۱۲۰ متر است و وزارت ورزش و جوانان استاندارد آن برای میزبانی مسابقات ملی را تایید کرده است.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، بزرگترین رویداد حال حاضر ورزشی برای مردم جنوبغرب استان تهران از سوی شهرداری صالحیه روز به روز در حال پیشرفت است و برای بهره برداری تا ایام الله دهه مبارک فجر آماده می شود . اجرای استادیوم شهید آرمان علی وردی مطابق با استانداردهای روز در دست احداث قرار گرفته است که محمد آگاهی مند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه از جزئیات آن پرده برداشت .
 آگاهی مند با بیان اینکه تلاش شده است تا در احداث نخستین زیرساخت ورزشی فوتبال شهر صالحیه تمام استانداردهای لازم لحاظ شود گفت ؛ براساس ضوابط ابلاغی ابعاد این زمین باید ۹۰ در ۱۲۰ متر باشد که زیرسازی آن طی روزهای گذشته تکمیل و اماده فرش چمن مصنوعی است .
شهردار صالحیه میزبانی از رویدادهای ملی با اجرای اقدامات فنی در این پروژه را اجتناب ناپذیر توصیف کرد و افزود؛ در مرحله محوطه سازه ورزشگاه تاییدیه های لازم از وزارت ورزش و جوانان اخذ شده است و مراحل مختلف طرح با مشاوره کارشناسان ذیربط پیگیری شده است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.