تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

مهمترین عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق آتشنشانی شهرداری گرگان در هفته گذشته

  • کد خبر : 79095
  • 28 فوریه 2021 - 11:33
مهمترین عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق آتشنشانی شهرداری گرگان در هفته گذشته

مهمترین عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق آتشنشانی شهرداری گرگان در هفته گذشته به گزارش توریسم پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان،ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان طی یک هفته گذشته مجموعاً ۲۹ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق (۲۱ امداد و نجات و ۸ […]

مهمترین عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق آتشنشانی شهرداری گرگان در هفته گذشته

به گزارش توریسم پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان،ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان طی یک هفته گذشته مجموعاً ۲۹ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق (۲۱ امداد و نجات و ۸ اطفاء حریق) انجام دادند.

گزارش برخی از این عملیات‌ها :

نخستین عملیات مربوط به حادثه انحراف و واژگونی خودرو سمند در جاده هزارپیچ بود که با اعلام سامانه ۱۲۵ یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند و پس از حضور در حادثه راننده را از خودرو خارج و مراحل ایمن سازی را انجام دادند که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

در حادثه ای دیگر با اعلام حادثه تصادف سه خودرو (پژو پارس، پژو پرشیا و پاترول) در حافظیه، یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام شدند و پس از عملیات رهاسازی و خارج سازی مصدومین از داخل خودرو ، آنها را تحویل اورژانس دادند . متاسفانه بر اثر این حادثه ۳ تن از سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

در یک حادثه دیگر،طی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر حریق کافه ای در هزارپیچ یک تیم عملیاتی از ایستگاه پنج به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق به سرعت انجام و حریق مهار گردید.

حادثه آتش سوزی گل فروشی نیز اتفاق دیگری بود که با حضور به موقع تیم عملیاتی به خیر گذشت. پس از اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک مغازه گل فروشی در کاشانی ۲۶ یک تیم عملیاتی از ایستگاه دو به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق را انجام دادند و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

 

منبع: شهرداری گرگان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=79095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.