به گزارش صنعت و توریسم به نقل از شهردار شاهرود : محسن احمدی با بیان اینکه در ارتباط دو سویه وچهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسؤولین می بایست مد نظر قرار دهند و بدست آوردن رضایت مندی مردم در سیستم اداری باید هدف نهایی باشد، ابراز داشت:آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را برای برنامه ریزی ها در حوزه های مختلف یاری رسانند و این فرصت های خدمتگزاری امانتی است که به مدیران سپرده شده و باید تلاش شود تا از این فرصت در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.
شهردار شاهرود:
ملاقات مردمی نقش مؤثری در شناخت اولویت ها و تصمیمسازی مسؤولان دارد/ بدست آوردن رضایت مندی مردم هدف نهایی در سیستم اداری
شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه بدست آوردن رضایت مندی مردم هدف نهایی در سیستم اداری است، گفت:ملاقات های مردمی علاوه بر تسهیل روند خدمت رسانی، نقش مؤثری در شناخت اولویت ها و تصمیمسازی مسؤولان دارد.
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=95557
- نویسنده : صنعت و توریسم
- ارسال توسط : صنعت و توریسم
- بدون دیدگاه