تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

معاون شهردار همدان: جشنواره قرآنی «شمس الشموس» در همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 12062
  • 01 آگوست 2017 - 16:33
معاون شهردار همدان: جشنواره قرآنی «شمس الشموس» در همدان برگزار می شود

 معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی «شمس‌الشموس» در همدان با همکاری جامعه القرآن خبر داد. محمد قدیمی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن ها و آیین های شادباش و معنوی برگرفته از آموزه های رضوی از سوی شهرداری برنامه ریزی […]

 معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی «شمس‌الشموس» در همدان با همکاری جامعه القرآن خبر داد.

محمد قدیمی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن ها و آیین های شادباش و معنوی برگرفته از آموزه های رضوی از سوی شهرداری برنامه ریزی شده است، گفت: جشنواره بزرگ قرآنی «شمس‌الشموس» در همدان با همکاری جامعه القرآن برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره روز پنج شنبه در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین طباطبایی و ۸۰۰ شرکت کننده برگزار می شود.

وی مهمترین دستاورد برنامه های دهه کرامت را فرهنگ سازی و ایجاد عزمی همگانی برای پاسداشت تعظیم شعائر الهی در بزرگداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و تکریم حضرت شاهچراغ(ع) در همدان دانست.

قدیمی ایجاد نشاط عمومی با الهام از آموزه های رضوی در تمامی سطوح جامعه با انگیزه ه و عواطف مذهبی و جهت بخشی به آن، جلب مشارکت های مردمی در برگزاری هر چه با شکوه تر جشن ها و همچنین عمومی، همگانی و فراگیر ساختن فرهنگ، سیره و گفتار حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س) و بزرگداشت شاه چراغ را از جمله اهداف برنامه های این دهه بیان کرد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=12062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.