تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

محمد آگاهی مند شهردار صالحیه بعنوان رئیس ستاد عتبات عالیات این شهر منصوب شد

  • کد خبر : 114540
  • 15 نوامبر 2023 - 8:55
محمد آگاهی مند شهردار صالحیه بعنوان رئیس ستاد عتبات عالیات این شهر منصوب شد
با حضور حجت الاسلام‌ علی مروج رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران طی حکمی محمد آگاهی مند بعنوان مسئول ستاد این شهر منصوب شد تا ماموریت های خطیر فرهنگی و اجتماعی این‌ تشکیلات مقدس بطور جدی تر دنبال و عینیت پیدا کند.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، این حکم که در حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه بخش گلستان و جمعی از مسئولین به شهردار صالحیه تقدیم شد بی تردید ریشه در تجارب و دستاوردهای موفق او در توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجرای برنامه های گوناگون اجتماعی همسو با گسترش فعالیت های عمرانی و خدماتی در سطوح مختلف بخش گلستان دارد .
 در کنار ماموریت انجام برنامه های دینی با رویکرد معرفت افزایی سیره اهلبیت (ع)، استفاده از ظرفیت های خیرین شهر ، ائمه جمعه و جماعات، مساجد، پایگاهها، هیأتهای مذهبی، نمازهای جمعه  فعال کردن ادارات و ارگانها جهت ارتباط با ستاد بازسازی عتبات عالیات از دیگر تکالیف این ستاد در بخش گلستان است که با شاخصه بومیت و جنس مردمی محمد آگاهی مند می توان آینده خوبی از فعالیت ستاد در این منطقه متراکم تصور کرد.
 شایان ذکر است این ستاد تحت عنوان تشکلی مردم‌ نهاد در وزارت کشور ایران ثبت شده‌است و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از همان آغاز با حکم رهبر انقلاب مسئول مستقیم تشکیل ستاد و نظارت بر آن بود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=114540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.