تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
6

مجتمع آموزشی شهيد حسین علیمرادی در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری میرسد

  • کد خبر : 114449
  • 12 نوامبر 2023 - 10:58
مجتمع آموزشی شهيد حسین علیمرادی در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری میرسد
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از روند تکمیل مجتمع آموزشی و شبانه روزی در حال ساخت شهيد حسین علیمرادی بخش پیرسهراب بازدید کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به همراه مدیر امور اجتماعی سازمان، بخشدار پیرسهراب و کارشناسان فنی و زیربنایی منطقه آزاد از مجتمع آموزشی و شبانه روزی شهید حسین علیمرادی بخش پیرسهراب بازديد و از نزدیک در جریان وضعیت پروژه و چگونگی پیشرفت قرار گرفتند.

ریگی در خصوص این پروژه آموزشی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در حوزه آموزش با انعقاد قرارداد ۴۰۰ میلیارد ریالی با همکاری موسسه سید الشهداء، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان در احداث این پروژه مشارکت دارد.

این مجتمع در زمینی به متراژ ۱۶۵۰۰ متر مربع و ۵۵۰۰ متر مربع زیر‌بنا و ۷۶ آیتم در حال ساخت می‌باشد که دارای ظرفیت ۱۴۰ نفر خوابگاهی، استاد سرا، کارگاه های فنی و حرفه‌ای، سلف سرویس، سالن‌های مطالعه، سالن‌های اجتماعات و ورزشی که از بخش‌های مهم این مرکز است، می باشد و قابلیت پوشش دانش آموزان ۵۷ پارچه آبادی را دارد.

وی همچنین با اشاره به سهم مشارکت سازمان در این پروژه تصریح کرد: در این پروژه مشارکتی و قرارداد صورت گرفته سهم سازمان ۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که‌ امید است با پیشرفت ۸۵ درصدی در سال ۱۴۰۳ قابل بهره‌برداری گردد.

       مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=114449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.