تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
5

قطب گردشگری هیر آماده پذیرایی از مسافران نوروز۱۴۰۱

  • کد خبر : 91688
  • 14 مارس 2022 - 15:56
قطب گردشگری هیر آماده پذیرایی از مسافران نوروز۱۴۰۱
بخشدار هیر گفت: قطب جدید گردشگری استان در بخش هیر آماده پذیرایی از مسافران نوروز ۱۴۰۱ است.

به گزارش صنعت و توریسم محمدرضا راستکار گفت: هیر به عنوان قطب جدید گردشگری در استان اردبیل با تمام توان برای پذیرایی از مسافران نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود.

بخشدار هیر در جلسه ستاد خدمات سفر بخش هیر می‌گوید: مشکلات و مسائل موجود برای میزبانی بهتر در عید نوروز ۱۴۰۱ در این جلسه از دستگاه‌های مختلف احصا شد و مقرر شد که با تدابیر لازم این مشکلات پیش از تعطیلات عید برطرف شود.

راستکار گفت: در شهر‌های هیر و آراللو از شهرداران درخواست شد که ضمن همکاری بیشتر فضای شهری را برای عید باستانی نوروز آماده کنند.

او با تاکید بر آماده‌سازی مراکز اقامتی و گردشگری می‌گوید: نظارت بر اماکن گردشگری از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی در دستور کار قرار بگیرد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراکز با دقت بررسی شود.

بخشدار هیر در پایان از شهرداران و مسئولین دستگاه‌های مربوطه خواست در زیباسازی و تنظیف مسیر‌های ورودی و محل تردد مسافران اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه گفت  برای رفاه حال هموطنان گرامی مجموعه گردشگری هیرلند مجتمل بر پل شیشه ایی و دوچرخه هوایی و ده ها بازی هیجانی دیگر در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب آماده پذیرایی از هموطنان عزیز میباشید .

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.