تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
0

قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد

  • کد خبر : 111274
  • 05 آگوست 2023 - 10:28
قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد
تمایل سرمایه‌گذار عراقی برای سرمایه‌گذاری در پروژه میلاد/ ایجاد ارزش افزوده برای شهر کرمانشاه با انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در حاشیه جلسه با سرمایه گذاران پروژه های شهری اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مختلفی در حوزه طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاد شد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار عراقی تمایل به سرمایه‌گذاری در پروژه میلاد دارد، افزود: این پروژه قریب به ۵۰ هزار مترمربع ساخت‌ و‌ ساز و بیش از ۱۵۰۰ پارکینگ در مفصل قسمت جدید و قدیم شهر قرار دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت‌های پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی است.

وی بیان داشت: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار ۴۵ متری مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده و افتتاح آن  تعداد سفرها به بافت فرسوده را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر  ساماندهی بخش پزشکی آن نیز موجب کاهش تراکم ترددها به پارکینگ شهرداری و تسهیل تردد شهروندان شود.

این مسئول با اشاره به تمایل دو سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه نیز ادامه داد: این سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است و مطالعات لازم انجام و در اسرع وقت تفاهم‌نامه‌ها به امضا خواهد رسید.

دکتر نوروزی تصریح کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد گام موثری در حوزه تفریح و سرگرمی و نیز ساماندهی بخش‌های مختلف مانند پزشکی، تجاری و نیز ایجاد ارزش افزوده و دارایی‌ها برای شهرداری و شهر باشیم.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=111274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.