تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5
بازتاب اجتماع ۱۰ هزار نفری غدیر در صالحیه؛

قدردانی ویژه شورای شهر از محمدآگاهی مند پیرامون برگزاری متفاوت جشن خانوادگی در خیابان شهید جهان آراء

  • کد خبر : 110241
  • 09 جولای 2023 - 9:02
قدردانی ویژه شورای شهر از محمدآگاهی مند پیرامون برگزاری متفاوت جشن خانوادگی در خیابان شهید جهان آراء
شهرداری صالحیه جشن خانوادگی غدیر را با ده ها برنامه فوق العاده در حوزه های فرهنگی، تفریحی، پذیرایی و ورزشی برگزار کرد که بدون تردید هماهنگی این‌ حجم از کار جهت اجرا طی ۵ ساعت، برنامه ریزی فوق العاده ای می طلبد که شهردار صالحیه از عهده آن بطور محسوس برآمد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، صرف نظر از جشن خانوادگی امشب، پیش بینی تقویم برنامه های فرهنگی برای برگزاری روزانه کارهای مردمی از عید قربان‌ تا غدیر، از کارهای جاری شهردار صالحیه طی مناسبت های دینی و ملی در چهار سال گذشته است که نشان می دهد کار اجتماعی در این‌ شهر چقدر سازمان یافته پیش می رود.

دیشب با حضور پرشور مردم از طیف های مختلف و برگزاری اجتماع ۱۰ هزار نفری غدیر کار را به جایی رساند که با رضایتمندی شهروندان از این‌کار متفاوت، نمایندگان مردم در شورای اسلامی از محمد آگاهی مند بطور ویژه قدردانی نمایند و اقدامات او را در افزایش فرهنگ عمومی، همگرایی اجتماعی و نشاط همگانی کم نظیر توصیف کنند.

از زمان روی کار آمدن مهندس آگاهی مند شهردار صالحیه بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص فرهنگی به نمایش شهروندان درآمده و بسیاری از پروژه های عمرانی که پیشتر افتتاح و یا در آستانه بهره برداری در سال جاری قرار دارد، پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته و در جهش سرانه این حوزه خطیر نقش تعیین کننده داشته است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=110241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.