تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
1

قدردانی مدیركل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از حضور مهندس ضرغامی در شهرستان‌های ماكو و چالدران

  • کد خبر : 93257
  • 23 می 2022 - 10:55
قدردانی مدیركل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از حضور مهندس ضرغامی در شهرستان‌های ماكو و چالدران
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس از حضور مهندس سیدعزت الله ضرغامی در شهرستان های ماکو و چالدران قدردانی کرد.

به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی،جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی،  با اهدای لوح سپاس از حضور مهندس سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های ماکو و چالدران قدردانی کرد.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:

شهرستان‌های ماکو و چالدران روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه میزبان وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراه با سفر رییس جمهور محترم انقلابی و مردمی و جهادی به استان آذربایجان غربی بود، ابزار شادمانی و شور و شعف ایجاد شده در اقشار مختلف مردم در ملاقات با وزیر محترم نمادی وصف ناپذیر از اتحاد و همدلی مردم این خطه از سرزمین اسلامی ایران بود.

علیرغم فشردگی برنامه های سفر به ماکو و چالدران، نشستن به پای صحبت های تولیدکنندگان، نخبگان، فرهنگیان و … بازدیدهای میدانی از اماکن تاریخی و گردشگری به ویژه مجموعه میراث جهانی قره کلیسا و سایت تاریخی صدرالدین صفوی و بازارچه صنایع دستی و غذاهای سنتی و … نشان از عزم و اراده جدی دولت، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ویژه وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زدودن چهره محرومیت از این خطه از ایران اسلامی است.

ضمن قدردانی از حضور خالصانه جناب آقای مهندس ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به یاری خداوند متعال دستاوردهای و برکات سفر با اجرایی شدن مصوبات و تامبن اعتبارات لازم فصل جدیدی از رشد و پیشرفت آذربایجان غربی را فراهم خواهد آورد.

 مطالب دیگر در حوزه میراث فرهنگی‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=93257
  • نویسنده : صنعت و توریسم
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.