تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
2

قدردانی ریاست آموزش و پروش شهرستان شهریار از معاون و کارکنان شعبه شهریار موسسه اعتباری ملل

  • کد خبر : 73647
  • 03 اکتبر 2020 - 14:59
قدردانی ریاست آموزش و پروش شهرستان شهریار از معاون و کارکنان شعبه شهریار موسسه اعتباری ملل

قدردانی ریاست آموزش و پروش شهرستان شهریار از معاون و کارکنان شعبه شهریار موسسه اعتباری ملل به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، ریاست آموزش و پرورش شهرستان شهریار از عملکرد شعبه این شهرستان به صورت ویژه قدردانی کرد. به دنبال تفاهم نامه منعقده فی مابین موسسه اعتباری ملل و […]

قدردانی ریاست آموزش و پروش شهرستان شهریار از معاون و کارکنان شعبه شهریار موسسه اعتباری ملل

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، ریاست آموزش و پرورش شهرستان شهریار از عملکرد شعبه این شهرستان به صورت ویژه قدردانی کرد.
به دنبال تفاهم نامه منعقده فی مابین موسسه اعتباری ملل و وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اعطای وام قرض الحسنه به فرهنگیان گرامی سراسر کشور و با توجه به عملکرد با ارزش مسئولین و کارکنان شعبه شهریار در رابطه با تسریع در تشکیل ۴۲۵ فقره پرونده تسهیلاتی فرهنگیان این شهرستان و اعطای آن به این عزیزان، ریاست آموزش و پرورش شهرستان شهریار از عملکرد این شعبه به صورت خاص و ویژه قدردانی و تشکر به عمل آورد.
متن این تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد:
«بدینوسیله از تلاش های بی شائبه شما در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و خدمت به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی بویژه خانواده بزرگ فرهنگیان شهرستان شهریار به رسم ادب و ارادت و در کمال افتخار و امتنان این لوح تقدیر، تقدیم محضر پر فیضتان می گردد. امید است در سایه توجهات حضرت باری تعالی در پیشگامی در عمل نیک همچون گذشته سربلند و موفق و پیروز باشید».
اداره روابط عمومی ضمن عرض خداقوت به این عزیزان در ادامه راه برای همه همکاران خانواده بزرگ ملل توفیق روزافزون را آرزو می نماید.
مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=73647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.