تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
0

 قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شهردار صالحیه

  • کد خبر : 76216
  • 12 دسامبر 2020 - 10:37
 قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شهردار صالحیه

 قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شهردار صالحیه به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، ظهر روز سه شنبه هجدهم آبان ماه سال ۹۹، قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شهردار صالحیه صورت گرفت. دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اهداء لوحی به محمد آگاهی […]

 قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شهردار صالحیه

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، ظهر روز سه شنبه هجدهم آبان ماه سال ۹۹، قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شهردار صالحیه صورت گرفت.

دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اهداء لوحی به محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، از خدمات و تلاش های مدیریت شهری در مهار و کنترل ویروس کرونا تقدیر کرد .

کوهپایه زاده در این لوح، تراکم بالای جمعیت در وسعت محدود شهرستان بهارستان را از خطرات جدی و تهدیدات مهم به منظور شیوع مهم ویروس و وقوع آثار زیانبار انسانی ناشی از آن عنوان کرد و دلیل مهار مناسب آن بویژه در ایام پیک کرونا در منطقه را، پشتکار عمومی بویژه مدیریت شهری صالحیه در این راه سخت قلمداد کرد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه این تقدیرنامه، خود را در مراتب مختلف شاهد صحنه های منحصر بفرد و بی نظیر از مدیریت و تلاش خستگی ناپذیر شهردار صالحیه می داند و با اعتقاد پایدار عنوان می نماید که حمایت و حضور فعال وی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ستودنی است .

 

منبع : شهرداری صالحیه

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=76216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.