تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

قدردانی اعضای شورا از شهردار اردبیل

  • کد خبر : 74101
  • 11 اکتبر 2020 - 13:25
قدردانی اعضای شورا از شهردار اردبیل

قدردانی اعضای شورا از شهردار اردبیل اعضای شورای شهر اردبیل از اقدامات شهرداری ومجموعه آرامستان هادر اجرای پروژه همسطح سازی آرامستان ها قدردانی کردند. به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعلام کرد:سیمای بیرونی آرامستان‌ها زیباسازی می‌شود. زیباسازی سیمای بیرونی آرامستان […]

قدردانی اعضای شورا از شهردار اردبیل

اعضای شورای شهر اردبیل از اقدامات شهرداری ومجموعه آرامستان هادر اجرای پروژه همسطح سازی آرامستان ها قدردانی کردند.
به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعلام کرد:سیمای بیرونی آرامستان‌ها زیباسازی می‌شود.
زیباسازی سیمای بیرونی آرامستان ها
وی گفت: به دنبال همسطح‌سازی در آرامستان‌های اردبیل در بودجه سال آینده اعتبار ویژه برای زیباسازی سیمای بیرونی آرامستان‌ها پیش‌بینی‌خواهد شد.
لطف اللهیان اظهار کرد: همکاران پرتلاش ما در آرامستان‌ها بیش از ۶ ماه است که با شیوع کرونا کار تدفین و تغسیل متوفیان را انجام می‌دهند تا رضایت مردم فراهم آید.
وی به شرایط حاکم در آرامستان‌ها و نیازمندی این مجموعه به برخی از ملزومات و مواد شوینده اشاره و خاطرنشان کرد: مصرف این مواد تا سه برابر افزایش یافته که نشان می‌دهد حجم کار آرامستان‌ها در نیمه اول سال افزایش داشته است.
شهردار اردبیل با قدردانی از حمایت اعضای شورای شهر از برنامه همسطح‌سازی و ساماندهی آرامستان‌ها افزود: اعضای شورا با جابجایی و افزایش اعتبارات این سازمان موافقت کردند تا به تناسب افزایش درآمد این منابع صرف خرید آمبولانس و همچنین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز شود.
لطف‌اللهیان در ادامه یادآور شد: در متمم بودجه جابجایی اعتبارات لحاظ خواهد شد و برای بودجه سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا ردیف اعتباری برای بهبود سیما و منظر آرامستان‌ها در نظر گرفته شود.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.