تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3
شهردار خوی:

فعالیت بیش از ۱۲ رشته ورزشی در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی بانوان شهرداری خوی

  • کد خبر : 91366
  • 06 مارس 2022 - 17:05
فعالیت بیش از ۱۲ رشته ورزشی در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی بانوان شهرداری خوی
روزانه بیش از 600 نفر از بانوان خوی به صورت رایگان از امکانات و خدمات مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری در 12 رشته ورزشی بهره مند می شوند.
به گزارش صنعت و توریسم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ،شهردار خوی افزود: رشته های ورزشی شامل ژیمناستیک، والیبال، فوتسال، اسکیت، پلاتیس، تکواندو، ایروبیک، ورزش صبحگاهی، بدمینتون، دوچرخه سواری، بازیهای بومی و محلی هستند که به صورت مستمر روزانه و در قالب تمرینی و تفریحی در این مجموعه برگزار می شوند.
مهندس حسن نصراله پور اضافه کرد: در مجموعه فرهنگی ـ ورزشی بانوان شهرداری خوی توپ، طناب، راکت و سایر وسایل ورزشی مورد نیاز به صورت رایگان و با ارائه کارت شناسایی در اختیار بانوان محترم قرار می گیرد.وی از اجرای ورزش صبحگاهی و پیاده روی ویژه بانوان و کودکان به صورت روزانه از ساعت۷:۳۰ الی ۹ در این مجموعه خبر داد و گفت: رشته های ورزشی والیبال، فوتبال، بدمینتون، دوچرخه سواری نیز همه روزه به صورت تمرینی و مسابقه ای در حال برگزاری هستند.
نصراله پور، ارائه مشاوره ورزشی را از دیگر برنامه های مجموعه فرهنگی ـ ورزشی بانوان شهرداری خوی اعلام کرد و افزود: این مشاوره ها با هدف بهره برداری اصولی و بهینه از رشته های ورزشی و آگاه سازی مردم از امکانات ورزشی و تفریحی و همچنین دانش افزایی در زمینه های مختلف به همشهریان عزیز ارائه می شود.
شهردار خوی تصریح کرد: در مناسبت های مختلف، مسابقات ورزشی ویژه بانوان در این مجموعه برگزار شده و به نفرات و تیم های برتر، جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.
مجموعه فرهنگی ـ ورزشی بانوان شهرداری خوی در میدان مصلی، ابتدای بلوار ۲۲ بهمن و نرسیده به اداره آموزش و پرورش واقع شده است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.