تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

فرماندار نیر: بخش خصوصی در توسعه زیرساخت آبدرمانی‌های نیر مشارکت می‌کند

  • کد خبر : 14153
  • 25 آگوست 2017 - 11:46

فرماندار نیر از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و تجهیز زیرساخت‌های آبدرمانی‌ این شهرستان نیر خبر داد. مهدی احمدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره آش و غذاهای سنتی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهرستان نیر جاذبه های متعددی در حوزه آب های گرم معدنی دارد. وی افزود: در […]

فرماندار نیر از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و تجهیز زیرساخت‌های آبدرمانی‌ این شهرستان نیر خبر داد.

مهدی احمدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره آش و غذاهای سنتی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شهرستان نیر جاذبه های متعددی در حوزه آب های گرم معدنی دارد.

وی افزود: در سال های اخیر با معرفی این جاذبه ها سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری علاقه مند شده اند و هم اینک فعالیت هایی برای احداث و توسعه زیرساخت ها آغاز شده است.

فرماندار نیر وجود شش منطقه نمونه گرشگری و ۲۰ چشمه آبگرم معدنی را از قابلیت های گردشگری این منطقه دانست و افزود: علاوه بر این غارهای چند هزار ساله، قلعه باستانی بوینی یوغون، کاروانسرای شاه عباسی، موزه آثار باستانی و سنگ های قیمتی معدنی از دیگر جاذبه های این منطقه است.

احمدی یکی از اهداف برگزاری سالانه جشنواره آش و غذاهای سنتی را معرفی این قابلیت ها عنوان و اضافه کرد: شهرستان نیر به لحاظ تولید عسل نیز قابلیت کم نظیر و ناشناخته ای دارد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=14153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.