تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
3
شهردار کرمان تأکید کرد:

طرح تفکیک زباله از مبدأ به‌طور جدی پیگیری شود

  • کد خبر : 88136
  • 25 نوامبر 2021 - 9:39
طرح تفکیک زباله از مبدأ به‌طور جدی پیگیری شود
شهردار کرمان، بر ضرورت پیگیری جدی طرح تفکیک زباله از مبدأ تأکید کرد و گفت: کارخانه پالایش زباله باید هرچه سریع‌تر به‌صورت حرفه‌ای شروع به‌کار کند.

طرح تفکیک زباله از مبدأ به‌طور جدی پیگیری شود

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف تبریزی، در جلسه‌ای که با حضور سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و جمعی از مدیران شهری به‌منظور بررسی مسایل سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد، طرح تفکیک زباله از مبدأ را مهم دانست و افزود: طرح تفکیک زباله از مبدأ باید هرچه سریع‌تر به‌صورت کارشناسی‌شده پیگیری شود و در این زمینه می‌توان بسته‌های تشویقی برای شهروندان ارائه کرد.
محمود ایرانمنش، سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان نیز در این جلسه، موضوعات طرح تفکیک از مبدأ، حیوانات بدون‌صاحب و رسیدگی به نقاط زباله‌ریز را از کارهای در دست اقدام سازمان مدیریت پسماند شهرداری اعلام کرد و افزود: اقدامات و برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند، نیازمند نگاه ویژه‌ای است تا مشکلات شهروندان در این زمینه‌ها حل شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های این سازمان و به‌ویژه طرح تفکیک زباله از مبدأ، اجرای این طرح را ضروری دانست و از آماده‌سازی تعدادی اتاقک فلزی برای نصب در محل‌های از پیش تعیین‌شده خبر داد و گفت: این کیوسک‌ها جهت اجرای طرح تفکیک زباله نصب می‌شود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=88136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.