تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

ضرورت توجه به سطح دانش تجارت الکترونیک دربین هنرمندان صنایع دستی

  • کد خبر : 19603
  • 22 نوامبر 2017 - 9:55

ضرورت توجه به سطح دانش تجارت الکترونیک دربین هنرمندان صنایع دستی به گزارش خبرگزاری صنعت و توریسم  به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان با اعلام این مطلب افزود: استان با دارا بودن  ۱۰ هزار هنرمند در ۸۰ رشته […]

ضرورت توجه به سطح دانش تجارت الکترونیک دربین هنرمندان صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری صنعت و توریسم  به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و
گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد به آفرین در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان
با اعلام این مطلب افزود: استان با دارا بودن  ۱۰ هزار هنرمند در ۸۰ رشته صنایع دستی ظرفیت
بالایی در تولید و عرضه این محصولات دارد.

وی گفت:  برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از این ظرفیت از مهمترین اولویت های معاونت صنایع دستی
استان است و بر همین اساس به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای معرفی و شناساندن صنایع دستی استان هستیم.

به آفرین به مهمترین مؤلفه ها در خصوص توسعه صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: بحث معرفی و فروش
مهمترین عاملی است که باید برای رونق صنایع دستی استان مورد توجه قرار گیرد و در صورتی که این مهم
محقق شود، بسیاری از معضلات و مشکلات فعلی فعالان صنایع دستی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح دانش و به کارگیری روش های نوین از جمله بازاریابی الکترونیکی می تواند
موجبات معرفی هنر غنی این استان را در سطح بین المللی و بازارهای جهانی محقق سازد.

ضرورت توجه به سطح دانش تجارت الکترونیک دربین هنرمندان صنایع دستی

معاون صنایع دستی استان به اشاره بر برگزاری موفق هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز
در سال ۹۵ گفت: در این نمایشگاه فروشی بالغ بر ۹۱۰ میلیون تومان در مدت ۵ روز هم در حوزه
فروش و سفارش تولیدات صنایع دستی ثبت شد.

معاون صنایع دستی استان گفت: نیاز امروز هنرمندان صنایع دستی، تداوم ارتباطات موثر در بازارهای
داخلی و خارجی برای ایجاد زمینه های فروش و صادرات خرد و کلان محصولاتشان است. تجارت
الکترونیک و بازاریابی صنایع دستی عرصه و شرایط را برای معرفی صنایع دستی استان فراهم می سازد.

به آفرین بیان کرد: بخش بزرگی از حرکت به سوی جهانی شدن در راستای معرفی صنایع دستی
نیازمند همراهی و همکاری هنرمندان استان است تا این حرکت نقطه آغازی برای رشد و توسعه
صنایع دستی استان باشد.

معاون صنایع دستی استان هدف از این کمپین را ایجاد بستری ایمن و مطمئن برای عرضه و فروش
تولیدات صنایع دستی چه در سطح داخلی و بین المللی به صورت خرد و کلان عنوان کرد و افزود:
امیداواریم با این پویش گامی در جهت رشد و توسعه صنایع دستی و رسیدن به جایگاه واقعی این
هنر در جهان برداریم.

هنرمندان و فعالان صنایع دستی در راستای مشارکت در کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی،
با طرح سوالاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=19603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.