تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

«شهیدگاه»، میزبان عاشقان و عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورا

  • کد خبر : 71605
  • 31 آگوست 2020 - 15:52
«شهیدگاه»، میزبان عاشقان و عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورا

«شهیدگاه»، میزبان عاشقان و عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورا همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم تجمع اردبیلی ها و نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکلهای بهداشتی در شهیدگاه اردبیل برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در حاشیه این مراسم گفت: اجتماع مردم اردبیل در روز تاسوعای حسینی […]

«شهیدگاه»، میزبان عاشقان و عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورا

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم تجمع اردبیلی ها و نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکلهای بهداشتی در شهیدگاه اردبیل برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان در حاشیه این مراسم گفت: اجتماع مردم اردبیل در روز تاسوعای حسینی در اردبیل با چیدمان مناسب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل شهیدگاه اردبیل برگزار شد و مردم حسینی  اردبیل عشق و ارادت خود را به علمدار کربلا  حضرت ابوالفضل(ع) نشان دادند.
وی ضمن تقدیر از عموم عزاداران حسینی در رعایت پروتکلهای بهداشتی گفت: جهت حفظ سلامت شهروندان محوطه شهیدگاه اردبیل از چند روز پیش  با حضور نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل ضدعفونی شده بود.
شهردار اردبیل ادامه داد: امسال که شهیدگاه اردبیل میعادگاه عاشقان حسینی بود؛ نشان داد طراحی این مکان برای برگزاری رویدادهای فرهنگی  و مذهبی و برای تجمعات یک کلانشهر حسینی  بیش از پیش نیاز بود که مدیریت شهری برحسب نیاز شهروندان اردبیلی با بازگشایی کامل این محوطه یک فضای معنوی برای سایر رویدادهای مذهبی اعم از نمازظهر عاشورا، عید فطر و عید قربان و…. فراهم کرده است.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=71605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.