تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
3
شهردار زرین شهر:

شهیدان رجایی و باهنر بیرق عدالت را در کشور برافراشتند

  • کد خبر : 111894
  • 26 آگوست 2023 - 10:44
شهیدان رجایی و باهنر بیرق عدالت را در کشور برافراشتند
حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشت.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری زرین شهر، متن پیام تبریک به شرح ذیل است؛

تاریخ ایران اسلامی مملو از حوادث تلخی است که مردان روزهای سخت به واسطه پیروی از راه راستین حقیقت و همراهی آنان با مردم مورد غضب دشمنان حق قرار گرفته‌اند و یکی از نمونه‌های بارز این حوادث ترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر است که پیروان راستین امام خمینی (ره) بودند و بیرق عدالت را در کشور برافراشتند.

با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام هفته نخست شهریور ماه تحت عنوان هفته دولت نامگذاری شد که فرصت ارزشمندی برای مرور و بازخوانی الگوهای پیشتاز خدمت، شهدای دولت و همه انسان‌های آزاده‌ای است که عمر گران‌مایه خود را در راه خدمت به میهن اسلامی و مردم سپری‌کرده و در نهایت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

استمرار راه شهدا و عمل به وصایای ایشان، راه‌کار مهم و مورد تاکید رهبری معظم انقلاب در مواجه با جنگ ترکیبی دشمن و پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها است، از این رو هفته دولت فرصت خوبی است تا افکار و اندیشه‌های شهیدان مظلوم رجایی و باهنر برای جامعه و بخصوص نسل کنونی تبیین شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران خدوم و کارمندان متعهد به ویژه در خطه طلایی ایران زرین شهر تبریک و تهنیت عرض نموده، سرافرازی همگان را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی ذیل ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیهالله الاعظم ارواحنا فداه از درگاه حق مسئلت دارم.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=111894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.