تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
1

شهردار کرمان بر همکاری متقابل شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک تأکید کرد

  • کد خبر : 69579
  • 02 آگوست 2020 - 15:22
شهردار کرمان بر همکاری متقابل شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک تأکید کرد

برای شفاف‌سازی روندها و رفاه حال شهروندان؛ شهردار کرمان بر همکاری متقابل شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک تأکید کرد شهردار کرمان بر ضرورت تعامل و همکاری متقابل بین شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد تأکید کرد. به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برای تسهیل در […]

برای شفاف‌سازی روندها و رفاه حال شهروندان؛

شهردار کرمان بر همکاری متقابل شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک تأکید کرد

شهردار کرمان بر ضرورت تعامل و همکاری متقابل بین شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برای تسهیل در انجام امور، شفاف‌سازی روندها و رفاه حال شهروندان، به استقرار نرم‌افزار جدید در حوزه شهرسازی و همچنین راه‌اندازی سیستم اتوماسیون جدید اداری اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمان تحقق هوشمندسازی خدمت‌رسانی به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان این‌که با الکترونیکی‌شدن مراحل اداری، اقدامات با سرعت انجام می‌شود، گفت: تعامل و همکاری بین شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک می‌تواند نقش بسزایی در خدمت‌رسانی بهتر به مردم ایفا کند.

شهردار کرمان با اشاره به کار دشوار شهرداری در پاسخ‌گویی به شهروندان گفت: باید با تعامل و رایزنی با دستگاه‌های مرتبط، نهایت تلاش خود را برای سهولت خدمت‌رسانی به شهروندان به‌کار گیریم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نقش و خدمات ارائه شده توسط شهرداری کرمان گفت: به همین منظور نگاه تعاملی به شهرداری داریم و خود را همکار شهرداری می‌دانیم.

علی محمودی تعامل بین شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این روند می‌تواند در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم مؤثر و موجب تسریع در انجام امور و درخواست‌های قانونمند شهروندان شود.

وی افزود: شهرداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، روزانه خدمات متعددی به مردم ارایه می‌دهند و ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند؛ بنابراین، تعامل این دو دستگاه، نقش مؤثری در تسهیل و تسریع امور، کاهش مراجعات مردمی و پیشگیری از تخلفات خواهد داشت.

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: مغایرت‌هایی كه در روند كار صدور پروانه ساختمانی و پایان‌كار ساختمان وجود داشت، وقت شهروندان را می‌گرفت كه با تعامل، همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با اداره ثبت اسناد و املاک، این مشکلات رفع می‌شود.

مریم ایلاقی حسینی با اشاره به اجرای نقشه کاداستر شهر افزود: با تعامل و همکاری می‌توانیم بسیاری از فرآیندها را با سرعت و سهولت انجام دهیم و به یک سیستم یکپارچه و وحدت رویه دست یابیم.

 

منبع : شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=69579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.