تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
5

اولویت ما،صیانت از جان و اموال شهروندان است

  • کد خبر : 75604
  • 24 نوامبر 2020 - 11:11
اولویت ما،صیانت از جان و اموال شهروندان است

اولویت ما،صیانت از جان و اموال شهروندان است شهردار سبزوار اعلام کرد:شهرداری با تمام توان حافظ حقوق شهروندان، صیانت از جان و اموال آنان است و همه توانایی های خود را برای احقاق آن بکار خواهد بست. به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی در جلسه ستاد مدیریت بحران […]

اولویت ما،صیانت از جان و اموال شهروندان است

شهردار سبزوار اعلام کرد:شهرداری با تمام توان حافظ حقوق شهروندان، صیانت از جان و اموال آنان است و همه توانایی های خود را برای احقاق آن بکار خواهد بست.

به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، سیدعلی کوشکی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، با توجه به شروع محدودیت های جدید کرونایی، اعلام کرد: همه فعالیت‌های خود را با اولویت توجه به پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان دنبال می کنیم.

وی افزود: امکانات برای خدمات رسانی مطلوب در محدودیت های جدید ۲ هفته کرونایی برای جلب رضایت شهروندان فراهم شده، و همه برنامه ریزی ها و هم اندیشی ها انجام شده و ابراز امیدواری کرد شهروندان و کسبه سبزواری مشارکت بیشتری برای زنجیره انسانی و مهار کرونا در این ایام بحرانی با ما داشته باشند.

وی با توجه به هشدارهای اخیر هواشناسی مبنی  بر بارش نزولات آسمانی و احتمال آبگرفتگی معابر، تاکید کرد: تمامی نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی احتمالی و رفع آبگرفتگی ها به حالت آماده‌باش در آمده اند.

برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات کمی و کیفی به شهروندان

کوشکی افزود: در این راستا کارگروه ایمنی امداد و نجات،کنترل سیلاب‌های شهری، تدفین، اطلاع رسانی و هشدار موظف هستند در کاهش خسارات شهروندی از هم اکنون برای ارائه خدمات کمی و کیفی به شهروندان برنامه ریزی و چاره اندیشی کنند.

وی گفت: از هم اکنون تا پایان اسفندماه سال جاری کلیه روسای سازمان ها و معاونین باید قبل از گونه خروج از شهر با شهردار هماهنگ باشند در غیر این صورت مسئولیت بروز هر مشکلی بر عهده آنان خواهد بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار هم در این جلسه اظهار داشت: ستاد بحران شهرداری گره ها و نقاط بحرانی شهر را شناسایی و گروههای های خدمات رسان را برای رفع مشکلات احتمالی آماده باش نگه دارد.

حسین بروغنی بر تداوم بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از آبگرفتگی معابر تاکید کرد و گفت: مشکل سیل بند شمال غرب از سوی امور آب منطقه ای حل نشده است و  امیدواریم تا قبل از نزول بارش ها مدیران این اداره چاره ای به حال شهروندان ساکن در منطقه بلوار فرید خراسان که همیشه با مشکلات ناشی از این سیل بند هستند،بیاندیشند.

شایان ذکر است شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارش ها ، با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ و یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

 

منبع : شهرداری سبزوار

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.