تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
0

شهردار اصفهان:همواره خود را مطالبه گر حقابه محیط زیستی و حفظ زیست بوم زاینده رود می‌دانم

  • کد خبر : 74051
  • 10 اکتبر 2020 - 15:37
شهردار اصفهان:همواره خود را مطالبه گر حقابه محیط زیستی و حفظ زیست بوم زاینده رود می‌دانم

شهردار اصفهان: همواره خود را مطالبه گر حقابه محیط زیستی و حفظ زیست بوم زاینده رود می‌دانم قدرت اله نوروزی با اشاره به روز گرامیداشت زاینده رود گفت: زاینده رود ریشه درخت تنومند تمدن ایران در مرکز است و امیدواریم آن را از سراب تا پایاب زنده و جاری ببینیم. به گزارش اداره ارتباطات رسانه […]

شهردار اصفهان:

همواره خود را مطالبه گر حقابه محیط زیستی و حفظ زیست بوم زاینده رود می‌دانم

قدرت اله نوروزی با اشاره به روز گرامیداشت زاینده رود گفت: زاینده رود ریشه درخت تنومند تمدن ایران در مرکز است و امیدواریم آن را از سراب تا پایاب زنده و جاری ببینیم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تسلیت ایام عزاداری ماه صفر، رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و همچنین در ادامه درگذشت استاد شجریان را به همه علاقمندان و هنرمندان تسلیت گفت.

ایشان همچنین با اشاره به روز زاینده رود عنوان کرد: بر اساس اعلام فعالان مدنی ۱۸ مهر روز زاینده رود است؛ این رودخانه میراثی طبیعی برای نه تنها یک شهر بلکه برای همه مردم ایران است. به عنوان شهردار اصفهان همواره خود را مطالبه گر حقابه محیط زیستی و حفظ زیست بوم زاینده رود دانسته و تا جایی که مقدور بوده در این زمینه تلاش کردیم و به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

نوروزی افزود: به دلیل شرایط پیچیده کرونایی برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» این هفته به صورت بسیار محدود به افتتاح پروژه های عمرانی – خدماتی در باغ رضوان اختصاص دارد.

کارکنان آرامستان ها در خاموشی خدمت می‌کنند

شهردار اصفهان گفت: همکاران ما در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان  در شرایط خطرناکی خدمات زیادی را در خاموشی و به دور از چشم مردم انجام می دهند که از همه زحماتی که در چنین شرایطی کشیدند تشکر می‌کنم .

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: سازمان از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا نسبت به تغسیل و تدفین بیماران کرونایی با رعایت همه نکات شرعی و بهداشتی اقدام کرده است.

 

منبع: شهرداری اصفهان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.