تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5
سیدالنگی در جمع اصحاب رسانه:

شفافیت و هوشمندسازی، دو رویکرد شهرداری گرگان

  • کد خبر : 101927
  • 15 دسامبر 2022 - 10:07
شفافیت و هوشمندسازی، دو رویکرد شهرداری گرگان
شهردار گرگان از شفافیت و هوشمندسازی به عنوان دو رویکرد جدید شهرداری سخن گفت.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که در طبیعت پارک جنگلی النگدره گرگان برگزار شد اظهار داشت: مسئله ترافیک، معضلی برای شهروندان گرگانی است که در این رابطه با فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر جلسات متعددی در سه ماهه اخیر برگزار شد.

تدوین مطالعات جامع ترافیکی شهر بازنگری و اقدامات پیشنهادی 

سیدالنگی افزود: در این جلسات، مطالعات جامع ترافیکی شهر بازنگری و اقدامات پیشنهادی تدوین شد و قرار است در جلسه آتی شورای ترافیک شهرستان به فرمانداری ارائه شود.وی در خصوص پیشرفت شهربازی مدرن گفت: این پروژه عمرانی در عرصه ای به مساحت ۱۸ هکتار به عنوان بزرگترین شهربازی شمال کشور با مشارکت بخش خصوصی در دست احداث است و تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار گرگان افزود: فاز اول این شهربازی شامل سورتمه ریلی در خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد و همزمان سوله سرپوشیده ۶ هزار متر مربعی نیز با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است که این قسمت از پروژه نیز خردادماه افتتاح خواهد شد.

سیدالنگی با تاکید بر اینکه از رویکرد عمرانی و خدماتی به سوی فرهنگی و اجتماعی عبور کرده ایم، گفت: حمایت از تمامی هیئت های ورزشی و ورزشکاران جزو اولویت های شهرداری و شورای شهر است که در حد بضاعت آن را در دستور کار قرار داده ایم. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم فعال بودن پل های عابر پیاده بیان کرد: شهرداری به دلیل درخواست شهروندان خواهان جمع آوری پل های عابر پیاده میدان شهرداری است.

برنامه ریزی برای تبدیل گرگان به شهر هوشمند

شهردار گرگان همچنین از برنامه ریزی برای تبدیل گرگان به شهر هوشمند خبر داد و گفت: شفافیت، حرکت به سمت تبدیل شدن به شهر هوشمند در کنار تبدیل شدن به مقصد گردشگری و مفهوم شهر انتظار شعارهای این دوره مدیریت شهری است.

سیدالنگی در خصوص توجه به محلات کم برخوردار نیز خاطرنشان کرد: ۲۱ محله شهر طبق مطالعات انجام شده جزو محلات کم برخوردار هستند و توزیع عادلانه بودجه در این محلات در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، با تشکیل قرارگاه جهادی طی ۲۰ گام برنامه رفع محرومیت محلات از کوی انجیراب به عنوان اولین محله آغاز شده و اقدامات بسیار خوبی طی چند روز اخیر توسط دستگاه های مختلف شکل گرفته است.

رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال در خصوص گمانه زنی های بودجه تیم شهرداری گرگان گفت: باتوجه به اینکه تیم شهرداری گرگان به عنوان نماینده رسمی ایران در مسابقات بسکتبال غرب آسیا شرکت خواهد کرد، بودجه تیم به ۴۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

حسین رضائیان افزود: از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان مربوط به تسویه حساب سال قبل و ۲٫۵ میلیارد تومان نیز برای تیم بانوان اختصاص یافته است.

نخستین بازی تیم شهرداری گرگان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا

به گفته وی، نخستین بازی تیم شهرداری گرگان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا چهارشنبه ۳۰ آذرماه در شهر بیروت مقابل تیم الریاضی لبنان خواهد بود.

لازم به ذکر است این نشست خبری به بهانه یکصد روزگی خدمت سیدمحمدرضا سیدالنگی در شهرداری گرگان، در حضور بیش از ۷۰ خبرنگار و عکاس رسانه های مختلف در طبیعت زیبای پارک جنگلی النگدره برگزار شد.

علاوه بر اصحاب رسانه، حجت یزدویی معاون فرماندار، ناصر گرزین، حجت مقسم و حمیدرضا آقاملایی از شورای اسلامی شهر و تمامی معاونین و مدیران ارشد شهرداری گرگان در این نشست حضور داشتند.

مقسم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ارائه تفویض اختیارات به شهردار گرگان ابراز امیدواری کرد این لایحه در صحن علنی روز شنبه شورای اسلامی شهر به تصویب اعضا برسد.

برگزاری مسابقات ورزشی دارت و ضربه پنالتی ویژه خبرنگاران آقا و خانم، آوازخوانی استاد اسحاقی خواننده مطرح سریال پایتخت، دوچرخه سواری مدیران شهرداری و نشست پرسش و پاسخ با شهردار از جمله بخش های برنامه امروز بود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=101927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.