تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
0

شخصی سازی خدمات بانکی با سرویس های «بانکداری باز و VIP Channel» بانک کشاورزی

  • کد خبر : 101234
  • 23 نوامبر 2022 - 15:46
شخصی سازی خدمات بانکی با سرویس های «بانکداری باز و VIP Channel» بانک کشاورزی
بانک کشاورزی با هدف توسعه خدمات نوآورانه، شخصی سازی و برآوردن نیازهای خاص هر مشتری در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، سرویس های بانکی خود را از طریق زیرساخت های بانکداری باز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، پیشرفت فناوری و تغییر نیازهای مشتریان منجر به ارائه خدمات بانکی در بستر بانکداری باز (Open Banking) شده و به همین منظور بانک کشاورزی با ارائه سرویس های بانکی مبتنی بر API به پلتفرم های بانکداری باز، فین تک ها و مشتریان حقوقی، جهت اشتراک گذاری سرویس های مالی برای سهولت استفاده از خدمات بانکی اقدام کرده است.

این گزارش می افزاید: ارائه این خدمت، امکان شخصی سازی محصولات و خدمات بانکی، ایجاد سبد محصولات متنوع و افزایش سرویس های نوآورانه، امکان مدیریت تمام امور مالی در یک نرم افزار و … را برای مشتریان فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان نهایی می توانند با نصب نرم افزارهای تولید شده توسط فینتک ها و افتتاح حساب در بانک کشاورزی، از سرویس های مورد نظر خود به راحتی استفاده کنند. همچنین مشتریان حقوقی با جانمایی API های بانکی (VIPC) در سامانه های خود ، امکان رسیدگی به امور بانکی را نیز از طریق همان سامانه خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فرم درخواست می توانید به شعب بانک کشاورزی مراجعه و یا از اینجا اقدام کنید.

مطالب دیگر در حوزه بانک را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=101234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.