تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3
با حضور شهردار جدید شهرکرد

شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات شهرکرد خواهیم بود

  • کد خبر : 97143
  • 23 آگوست 2022 - 15:33
شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات شهرکرد خواهیم بود
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مطمئن هستیم که شهرداری در دوره مدیریت ایشان رابطه خوبی با سایر دستگاه‌ها و مردم خواهد داشت که موجب می‌شود، کارها به خوبی پیش برود و در آینده شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات شهرکرد خواهیم بود.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد؛ مصطفی حیدری با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر ۲۳ مردادماه محمدحسین واحدیان را به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب کردند، گفت: مصوبه شورا و مدارک مرتبط به هیات تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان شهرکرد ارجاع داده و هنوز هیچ تصمیمی درخصوص مصوبه شورا اتخاذ نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: قانون اینگونه تعیین کرده است که شورای شهر مراکز استان‌ها مستقیماً شهردار انتخابی خود را به وزارت کشور و هیئت تطبیق استان اعلام کند چرا که حکم شهردار مرکز استان‌ها از طرف وزیر کشور برابر یک روند قانونی و اداری صادر خواهد شد.

حیدری افزود: نامه و مدارک مرتبط با شهردار منتخب برای طی مراحل قانونی، بررسی و استعلامات به وزارت کشور و هیئت تطبیق ارسال شده اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: سابقه کار و توانایی‌های شهردار منتخب، مطمئن هستیم که شهرداری در دوره مدیریت ایشان رابطه خوبی با سایر دستگاه‌ها و مردم خواهد داشت که موجب می‌شود، کارها به خوبی پیش برود و در آینده شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات شهرکرد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مدیریت شهری شهرکرد در مسیر تحول و تحقق توسعه پایدار گام برداشته و شاهد پیوندی مستحکم میان شهرداری و مردم باشیم

مطالب دیگر در حوزه شهرداریها  را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=97143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.