تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

«سیدعمادحسینی» مدیر پروژه تملک و آزادسازی محور سردار سپهبد شهید سلیمانی شد

  • کد خبر : 67888
  • 05 جولای 2020 - 16:39

با حکم شهردار کرمان؛ «سیدعمادحسینی» مدیر پروژه تملک و آزادسازی محور سردار سپهبد شهید سلیمانی شد   طی نشستی با حضور شهردار کرمان، معاون مالی و اقتصادی شهردار و شهرداران مناطق یک و دو، «سیدعماد حسینی» با حکم شهردار کرمان، به‌عنوان مدیر پروژه تملک و آزادسازی محور سردار سلیمانی، معرفی شد. به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار […]

با حکم شهردار کرمان؛

«سیدعمادحسینی» مدیر پروژه تملک و آزادسازی محور سردار سپهبد شهید سلیمانی شد

 

طی نشستی با حضور شهردار کرمان، معاون مالی و اقتصادی شهردار و شهرداران مناطق یک و دو، «سیدعماد حسینی» با حکم شهردار کرمان، به‌عنوان مدیر پروژه تملک و آزادسازی محور سردار سلیمانی، معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در این نشست با اشاره به این‌که اهمیت و ویژگی این پروژه، بر کسی پوشیده نیست، گفت: این محور به نام سردار عزیز و سرافراز اسلام، سپهبد شهید سلیمانی، نام‌گذاری شده که این مهم، بر اهمیت و حساسیت موضوع می‌افزاید.

سیدمهران عالم‌زاده افزود: اجرای این پروژه می‌تواند نقش بسزایی در کاهش و روان‌سازی ترافیک و درنهایت افزایش رضایت عمومی شهروندان داشته باشد.

وی ادامه داد: این محور در فاز اول، از پل کوثر تا پل راه‌آهن بازگشایی می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به این‌که ادای دین به سردار سلیمانی، باید در خور شأن این شهید بزرگوار باشد، تأکید کرد: لازم است مدیر پروژه، تملک املاک مسیری بلوار سپهبد سلیمانی را با جدیت پیگیری و دنبال کند و همچنین دفتر پروژه، حتماً در مسیر پروژه راه‌اندازی شود.

عالم‌زاده از شهرداران مناطق یک و دو خواست همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند تا روند اجرای این پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین منابع مالی مناسب در این زمینه گفت: باید از کمک سرمایه‌گذاران نیز در حوزه تأمین منابع مالی این پروژه استفاده شود.

شهردار کرمان افزود: لازم است شهرداری هم ملک‌های جایگزین را معرفی کند و بسته تشویقی نیز برای مالکان در نظر گرفته شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز در این نشست، با بیان این‌که این پروژه سال‌ها کُند پیش می‌رفت، گفت: امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌مدت از فاز نخست این پروژه بهره‌برداری کنیم.

رضا دادگرپور در ادامه، از تدابیر و برنامه‌ریزی شهردار کرمان در این زمینه و همچنین پیگیری‌های مدیر پروژه قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، با اعطای حکمی ازسوی شهردار کرمان، «سیدعماد حسینی»، به‌عنوان مدیر پروژه تملک و آزادسازی محور سردار سپهبد شهید سلیمانی، معرفی شد.

منبع:شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=67888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.