تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
3
شهردار شاهرود:

سهم بانوان شاهرودی از پارک بانوان؛ اجرای اقدامات ورزشی و فرهنگی با خیالی آسوده

  • کد خبر : 101248
  • 24 نوامبر 2022 - 11:25
سهم بانوان شاهرودی از پارک بانوان؛ اجرای اقدامات ورزشی و فرهنگی با خیالی آسوده
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پارک بانوان در راستای رفاه بانوان شهر احداث شده است، گفت: خوشبختانه در این پارک بانوان شاهرودی می توانند با خیالی آسوده از این فضا استفاده نمایند.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان این مطلب که پروژه پارک بانوان شاهرود با هدف فراهم سازی بستری منعطف، پویا و با نشاط جهت حضور و فعالیت بانوان شاهرودی اجرایی و ساخته شده است، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و منظم در این پارک، محیطی فراهم شد تا در راستای تامین نیاز بانوان شهر به منظور برخورداری از فضای مناسب جهت بهره برداری از امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی موفق عمل نماییم.

وی با تاکید بر اینکه در این محیط تا کنون بیش از ۵۰۰مورد برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی ویژه بانوان اجرایی شده است، ابراز داشت: به مناسبت هفته بسیج بازگشایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی و همچنین برگزاری مسابقات گلف از برنامه های این مجموعه خواهد بود.

شایان ذکر است، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در این پارک سعی کردیم فضاهای کار آمد و پایدار با ویژگیهای کالبدی و ساختاری جهت تامین نیازهای روز بانوان در کنار ارزش ها و باورها را فراهم آوریم، اظهار داشت: خوشحالیم که این محیط سالم و مصفا مورد استقبال بانوان شهر قرار گرفته است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=101248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.