تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

سرمایه انسانی، با ارزش ترین سرمایه بانک ملی ایران

  • کد خبر : 78603
  • 14 فوریه 2021 - 9:30
سرمایه انسانی، با ارزش ترین سرمایه بانک ملی ایران

سرمایه انسانی، با ارزش ترین سرمایه بانک ملی ایران دکتر حسین زاده در دیدار با رؤسا، معاونین و مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب استان ها و شعب مستقل بانک ملی ایران بر اهمیت توجه به مشکلات، مسائل و دغدغه های همکاران شاغل و بازنشسته تأکید کرد. به گزارش توریسم پرس به نقل از […]

سرمایه انسانی، با ارزش ترین سرمایه بانک ملی ایران

دکتر حسین زاده در دیدار با رؤسا، معاونین و مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب استان ها و شعب مستقل بانک ملی ایران بر اهمیت توجه به مشکلات، مسائل و دغدغه های همکاران شاغل و بازنشسته تأکید کرد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر حسین زاده در این جلسه که به صورت وبینار و با حضور مسئولان و کارشناسان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن ماه رجب، به ارتباط مؤثر مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب با همکاران زیرمجموعه تأکید و اظهار داشت: مسئولان ادارات امور شعب به ویژه مسئولان دوایر سرمایه انسانی ادارات وظیفه دارند به صورت مستمر و پویا با همکاران زیرمجموعه خود در ارتباط باشند و ضمن انجام وظایف روزانه خود، سزاوار است که همواره با خوشرویی و متانت به پرسش ها و دغدغه های آنها پاسخ دهند.

اهمیت پاسخگویی به همکاران در بسترهای مختلف فضای مجازی
مدیرعامل همچنین به اهمیت پاسخگویی به همکاران در بسترهای مختلف فضای مجازی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: من به صورت مستمر و مداوم مطالب و کامنت های همکاران محترم را در پلتفرم های مختلف دنبال می کنم و لازم است که مسئولان ادارات امور شعب و کارشناسان دوایر سرمایه انسانی نیز نسبت به شنیدن صحبت های صنفی همکاران خود در فضای مجازی فعال بوده و تعامل سازنده ای با همکاران خود داشته باشند تا از این طریق دغدغه های مطرح شده در حداقل زمان شنیده و برطرف گردد.
وی اظهار داشت: انتشار شایعات غیر موثق در فضای مجازی، موجب دلسردی همکاران می شود، لذا کارشناسان و مسئولان دوایر سرمایه انسانی مسئولیت دارند که نسبت به اطلاع رسانی صحیح و برطرف نمودن شائبه های همکاران در فضای مجازی فعالیت پویا و مستمری داشته باشند.
مدیرعامل با اشاره به تفویض اختیار به ادارات امور شعب در خصوص انتصابات، افزود: مسئولان ادارات امور شعب وظیفه دارند در فرآیند انتصابات، ملاک اصلی را شایستگی افراد در نظر بگیرند و همچنین با تخصیص عادلانه پاداش ها و اضافه کار به گونه ای عمل کنند که حقی از هیچ شخصی ضایع نشود.

پاسخگویی کارشناسان بانک ملی ایران

در ادامه این جلسه، حسین زاده مدیرعامل، حبیب اله رشید ارده معاون سرمایه انسانی، حسن مونسان معاون شعب و محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی به سوالات و مسائل مطرح شده کارشناسان و مسئولان حاضر در وبینار پاسخ دادند.

 

 

 

 

منبع : بانک ملی ایران

 

 

 

 

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=78603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.