تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
2

ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید

  • کد خبر : 68879
  • 21 جولای 2020 - 16:36
ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خبر داد: ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش کرمان‌آنلاین هادی خدادادی با اشاره به این‌که برخی جایگاه‌های اتوبوس شهری کرمان فرسوده شده‌اند، […]

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خبر داد:

ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین هادی خدادادی با اشاره به این‌که برخی جایگاه‌های اتوبوس شهری کرمان فرسوده شده‌اند، گفت: قصد داریم جایگاه‌های اتوبوس را با ساختار و طراحی جدید، اجرا و در شهر نصب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر، طراحی جدید این جایگاه‌ها انجام شده و قصد داریم با جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد، این اقدام را به‌سرعت به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: این جایگاه‌ها به‌منظور بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به مدت یک یا دو سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت و پس از پایان قرارداد، به شهرداری برگشت داده خواهد شد.

خدادادی بیان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از انتشار فراخوان ازسوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، شرایط را بررسی و در این زمینه مشارکت کنند.

وی همچنین از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت:  به دستور شهردار کرمان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مهم تا شش‌ماه آینده به پایان برسد.

 

منبع : شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=68879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.