تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

روابط عمومی‌ها محور اصلی رونق فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند

  • کد خبر : 31129
  • 08 جولای 2018 - 14:10
روابط عمومی‌ها محور اصلی رونق فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند

روابط عمومی‌ها محور اصلی رونق فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: اولویت اول و مأموریت ویژه روابط عمومی واحدهای دانشگاهی، رونق‌ بخشی و توجه ویژه به حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان و کمک به بازاریابی و معرفی محصولات تجاری‌شده باشد. اصغر عالمیان در شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد […]

روابط عمومی‌ها محور اصلی رونق فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد:
اولویت اول و مأموریت ویژه روابط عمومی واحدهای دانشگاهی، رونق‌
بخشی و توجه ویژه به حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان و کمک به بازاریابی
و معرفی محصولات تجاری‌شده باشد.

اصغر عالمیان در شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد
اسلامی استان اصفهان سال ۹۷ با توجه به سیاست‌های ابلاغ شده
از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای دانشگاهی گفت:
«روابط عمومی به عنوان محور و عامل محرک جریان اقتصاد دانش‌بنیان
در دانشگاه باید زمینه حضور فعالان اقتصادی و ایجاد ارتباط بین شرکت‌های
کارآفرین دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کند.»

عالمیان افزود: «شناسایی ظرفیت‌ها، گفتگو و نشست با متخصصان
و معرفی محصولات دانش‌بنیان دانشگاه‌ها با استفاده از ابزار رسانه
و حمایت از شرکت‌ها و فعالان این عرصه، مأموریت ویژه روابط عمومی‌ها
در این برهه است.»
دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تاکید
بر لزوم شناسایی، معرفی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه هر شهر و
منطقه محل استقرار واحد دانشگاهی افزود: «روابط عمومی این دانشگاه
در نظر دارد در راستای تأکید دکتر آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان
و برای معرفی هر چه بهتر نخبگان، جاذبه‌های گردشگری و معرفی
محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان واحدها و تقویت فضای گفتگو و اندیشه‌ورزی
و تقویت انسجام سازمانی درون واحدهای دانشگاهی استان، مجله مشترک
استانی منتشر کند و با هدف سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان و گردشگری، تولید
اپلیکیشن‌های مرتبط را در دستور کار قرار داده است.»

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت
اطلاع رسانی به موقع و ارتباط تنگاتنگ واحدهای دانشگاهی با روابط عمومی
سازمان مرکزی و روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری‌های دانشگاه، گفت: «مدیران
و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان با تقویت بخش خبر
و تولید محتوا لازم است از ظرفیت رسانه برای معرفی هرچه بهتر دانشگاه خود
استفاده کنند چراکه رسانه بهترین ابزار برای انتقال پیام است.»

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=31129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.