تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

رسيدگي به ۳۰ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومي بار و مسافر درسه ماهه اول سالجاري

  • کد خبر : 29616
  • 25 ژوئن 2018 - 8:43
رسيدگي به ۳۰ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومي بار و مسافر  درسه ماهه اول سالجاري

رسيدگي به ۳۰ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومي بار و مسافر درسه ماهه اول سالجاري به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری، جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل ونقل جادهاي در […]

رسيدگي به ۳۰ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومي بار و مسافر درسه ماهه اول سالجاري

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان
به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری،

جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل ونقل جادهاي
در سه  ماه سال جاری ، دومين  جلسه کمیسیون ماده ۱۱  برگزار و طی

آن به تخلفات ۳۰راننده ناوگان حمل ونقل عمومی استان رسیدگی وتصمیمات
لازم اتخاذ واحکام مربوطه صادر شده است.

 

مديركل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان  درخصوص آرای صادره در
این جلسات  اعلام کرد : با توجه به اختیارات تفویض شده به  استانها برای ۱۷
راننده که دارای تخلف حمل ونقلی بودند يك ماه لغو کارت فعاليت  ” كارت هوشمند ”

در نظر گرفته شد و۴ راننده با بررسي اوراق ومحتويات پرونده آنان توسط  اعضاء
كميسيون از ارتكاب تخلف ياد شده مبري وتبرئه و آراء مربوطه ابلاغ شده است.

 

داريوش باقر جوان  با اشاره به  تخلفات انجام شده در بخش رانندگان نیزعنوان
کرد: تخلف حمل محموله بدون دريافت بارنامه دولتي وبهمراه نداشتن برگ

فعاليت ، حمل محموله خارج ازسيستم  اعلان بار ، بهمراه نداشتن تجهيزات
ايمني ،حمل بار اضافه بر ظرفيت تناژواگذاري برگ فعاليت به غير از جمله

تخلفات انجام شده ازسوی رانندگان حمل ونقل عمومی بار ومسافر  برون
شهری بوده است.

 

اين مقام مسئول افزود : رسيدگي به شكايات مردمي از چگونگي كيفيت
خدمات دهي شركتها و رانندگان حق مسلم كاربران عزيز بوده و گفتني

است كه تاثير بسزايي در كاهش آمار تلفات و تصادفات ، همچنين رعايت
حقوق فردي مسافرين نظير: ارائه رانندگي مطلوب، حركت بهنگام،

توقف هاي مناسب جهت اقامه نماز ، خوراك و ساير نيازهاي آنان
متناسب با شأن مسافرين مي گردد.

 

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش
حمل ونقل جاده ای و رضایت آنها، افزود: این اداره کل نظارت مستمر
بر فعالیت های بخش حمل ونقل جاده ای برون شهری را دارد .

 

 

شايان ذكراست : تخلفات مربوط به رانندگان حمل ونقل عمومی برون
شهری در کمیسیون ماده ۱۱ دستورالعمل صدور،تمدید،تعویض و لغو

برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری با حضور
مديركل  ، نماینده صنف مربوطه، مسئول اداره حقوقی بررسی و
احکام مربوطه صادر می شود.
Tourism Press

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=29616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.