تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
2

راه اندازی نخستین سایت تخلیه نخاله های ساختمانی در شهر کرمانشاه

  • کد خبر : 108868
  • 10 ژوئن 2023 - 11:42
راه اندازی نخستین سایت تخلیه نخاله های ساختمانی در شهر کرمانشاه
اولین محل تخلیه نخاله های ساختمانی شهر کرمانشاه با پنج هکتار مساحت شهریور ماه امسال قابل استفاده سازندگان ساختمانی و شهروندان میشود.

به گزارش صنعت و توریسم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه مساحت این سایت  که در محدوده سراب نیلوفر قرار دارد را ۵ هکتار عنوان و تصریح کرد :یک مکان دیگر نیز در آینده نزدیک در مجاورت مرکز بازیافت ایجاد خواهد شد که هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

برومند نامداری با اشاره به اینکه نخاله های ساختمانی از مشکلات کرمانشاه است که بر زیبایی شهری تاثیرات منفی بر جای گذاشته  یاد آور شد :با توجه به حجم بالای نخاله های ساختمانی وجود این دو سایت لازم اما کافی نمی باشد به همین دلیل در حال رایزنی های  هستیم که بتوانیم این تعداد را به چهار سایت ارتقا دهیم .

وی وجود سگ های ولگرد را از دیگر دغدغه های ساکنان شهر کرمانشاه  دانست و افزود :با مشارکت بخش خصوصی مرکز ساماندهی و پناهگاه حیوانات در انتهای دولت آباد ایجاد شده است .

برومند نامداری افزود :حیوانات به صورت زنده و بدون آسیب رساندن از سطح شهر جمع اوری و به این مکان یک هکتاری منتقل و نگهداری میشوند .

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری  کرمانشاه همچنین از آغاز طرح طعمه گذاری برای جوندگان موذی خبر داد و گفت :با شروع فصل گرما این طرح هم اکنون در سطح هشت منطقه شهرداری در حال انجام است .

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=108868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.