تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1
مسئول سایت شهرداری کرمانشاه سازمان فاوا:

راه اندازی صندوق صوتی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری

  • کد خبر : 91504
  • 10 مارس 2022 - 11:08
راه اندازی صندوق صوتی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری

راه اندازی صندوق صوتی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به گزارش صنعت و توریسم به نقل از شهرداری کرمانشاه، امروز با توجه به پیشرفت علم و فناوری در تمام حوزه های خدمات شهری جهت رسیدگی بهتر و سریعتر به درخواست های شهروندان، سامانه های مختلفی طراحی و راه اندازی […]

راه اندازی صندوق صوتی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از شهرداری کرمانشاه، امروز با توجه به پیشرفت علم و فناوری در تمام حوزه های خدمات شهری جهت رسیدگی بهتر و سریعتر به درخواست های شهروندان، سامانه های مختلفی طراحی و راه اندازی شده است. یکی از این سامانه ها که پل ارتباطی شهروندان با مدیران شهری می باشد سامانه ۱۳۷ میباشد.

کارکرد این سامانه به این صورت میباشد که شهروندان گرامی جهت اعلام مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود اقدام به تماس با مدیران شهری با شماره ۱۳۷ خواهند نمود و کارشناسان این حوزه پاسخگو و ارجاع دهنده موارد دریافتی به بخش های مربوطه می  باشند.

اما در برخی موارد که امکان پاسخگویی سریع توسط کارشناسان مقدور نباشد، رسالت خدمت رسانی به  تماس های گرفته شده ناقص مانده  و ارائه خدمات به موقع پرسنل خدوم شهرداری کرمانشاه میسر نخواهد شد.

لذا در راستای بهبود وضعیت پاسخگویی و خدمت رسانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تصمیم به راه اندازی صندوق صوتی سامانه ۱۳۷ گرفت.

این سامانه یک برنامه تحت اندروید می باشد که در اختیار شهردار و مدیران محترم شهرداری کرمانشاه خواهد بود که با ذخیره سازی تماس های صوتی و ارجاع به واحد مربوطه رسالت خود را به درستی انجام خواهد داد.

صندوق صوتی سامانه ۱۳۷ به شهردار کلانشهر کرمانشاه و همچنین تمامی مدیران مناطق، سازمانها و ادارات تابعه این امکان را می‌دهد که هر لحظه پیام‌های صوتی شهروندان را رصد نموده و نتیجه این درخواست را مشاهده نمایند.

راه اندازی صندوق صوتی اندرویدی سامانه ۱۳۷ شهرداری کلانشهر کرمانشاه خدمتی دیگر از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به عموم جامعه شهری و همکاران شهرداری می باشد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.