به گزارش صنعت و توریسم بهنقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، جلسه راه اندازی فاز دوم سامانه یکپارچه شهرسازی با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد.
شهردار همدان ضمن تقدیر از حمایتهای شورای اسلامی شهر همدان و مجموعه کارکنان شهرداری در راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی و پیادهسازی شهرداری الکترونیک عنوان کرد: راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی یکی از مهمترین اقدامات شهرداری همدان در راستای کاهش مراجعات مردمی و افزایش تکریم ارباب رجوع است که با تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری همدان پیگیری شد. سید مسعود حسینی در خصوص راه اندازی فاز دوم سامانه شهرداری الکترونیک عنوان کرد: در فاز دوم مباحث صدور پروانه های شهرسازی و پایان کار غیر حضوری، ماده ۵ و ۷۷ ، املاک، امور ناظرین، نظارت بر حفاری، مانیتورینگ و پلیس ساختمان پیاده سازی میگردد.
وی افزود: راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی علاوه بر نقاط مثبت میتواند دارای نقاط آسیب زا باشد و باید تلاش کنیم با رصد مشکلات سیستم نقاط ضعف رفع و نقاط قوت تقویت شود. حسینی یکی از اهداف اصلی سیستم یکپارچه سازی را ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و شهروندان عنوان کرد و افزود: بکارگیری نیروی انسانی متخصص، رفع مشکلات سیستمی و حقوقی در حوزه سامانه یکپارچه شهرسازی باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در تحقق اهداف مدیریت شهری و کاهش مراجعات به شهرداری باشیم.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید