راه اندازی سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت در آبفای استان اصفهان
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: سامانه سيتاد با دريافت كد ملي و تاريخ تولد متقاضي خدمات، صحت اطلاعات سجلي را بررسي کرده و در صورت تایید، كد پيگيري براي شخص مذكور صادر مي شود.
سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت “سیتاد” با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتركين در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق سامانه سیتاد در اختیار مشترکین قرار می گیرد، تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه، كپي كارت ملي و شناسنامه از مدارك مورد نیاز متقاضيان آب و فاضلاب حذف شد.
سامانه سیتاد در ارائه خدمات مرتبط با خدمات غیر حضوری
سید محسن صالح اظهار داشت: سامانه سيتاد با دريافت كد ملي و تاريخ تولد متقاضي خدمات، صحت اطلاعات سجلي را بررسي کرده و در صورت تایید، كد پيگيري براي شخص مذكور صادر مي شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای استان اصفهان با بیان این که اين سامانه در زمینه ارائه خدمات مرتبط با خدمات غیر حضوری سامانه ۱۵۲۲ راه اندازی شده است، بیان کرد: روزانه در حدود ۱۵۰ فقره استعلام به صورت غيرحضوري انجام و در صورت تاييد اطلاعات متقاضي، كد رهگيري مربوط صادر می شود .
وی یادآور شد: حذف مراجعه حضوري متقاضيان،كاهش مدت زمان رسيدگي به درخواست ها، كاهش هزينه ها، كاهش بوروكراسي اداري، ارتقاي ضريب اطمينان از صحت مدارك ارائه شده از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه است.