تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
4

راه اندازی سامانه فوریت‌های ترافیکی

  • کد خبر : 68648
  • 18 جولای 2020 - 15:40
راه اندازی سامانه فوریت‌های ترافیکی

راه اندازی سامانه فوریت‌های ترافیکی به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، در راستای هوشمند سازی مدیریت ترافیکی شهر تبریز به زودی سامانه فوریت های ترافیکی راه اندازی خواهد شد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ با اعلام این مطلب گفت: افزایش وسایل نقلیه، ترافیک و افزایش روزافزون سفرهای درونشهری درکلان […]

راه اندازی سامانه فوریت‌های ترافیکی

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، در راستای هوشمند سازی مدیریت ترافیکی شهر تبریز به زودی سامانه فوریت های ترافیکی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ با اعلام این مطلب گفت: افزایش وسایل نقلیه، ترافیک و افزایش روزافزون سفرهای درونشهری درکلان شهرها، مشکلات رفت و آمد مردم و از دست دادن زمان در پشت چراغ های راهنمایی و ترافیک از بزرگترین مشکلات شهری به حساب میآید.

اصغر آدی بیگ افزود: در راستای هوشمند سازی شهر تبریز  و جهت جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در ترافیک به زودی سامانه فوریت های ترافیکی جهت اعلام وضعیت ترافیکی شهر و تصادفات و یا انسداد معبر با همکاری سازمان فناوری راه اندازی خواهد شد تا شهروندان عزیز بتوانند از آخرین وضعیت معابر آگاهی داشته و از این طریق گام موثری در راستای روان سازی ترافیک برداشته شود.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=68648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.