تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4
به مناسبت گرامیداشت روز معلم صورت گرفت:

دیدار مسئولان فولادشهر با سرپرست و کارکنان آموزش و پرورش

  • کد خبر : 92692
  • 02 می 2022 - 12:19
دیدار مسئولان فولادشهر با سرپرست و کارکنان آموزش و پرورش
به مناسبت روز معلم،امام جمعه، بخشدار اعضای شورای شهر ، شهردار وجمعی از مدیران شهرداری به دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش فولادشهر رفتند و این روز را به آنان و خانواده بزرگ فرهنگیان بخش فولادشهر تبریک گفتند.
به‌گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، در ابتدای این دیدار حجت السلام طباطبایی امام جمعه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار کرد: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه  تجلیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه کار و رفتار معلمان همانند سیره پیامبران است، تصریح کرد: تلاش های معلمان در جامعه و کشور موجب اعتلای تعلیم و تربیت و رشد و آگاهی جامعه است که در نهایت به داشتن جامعه سالم و پویا و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی در کشورمان منجر خواهد شد.
ایزدی شهردار فولادشهر نیز گفت: من خودم را عضو کوچکی از جامعه بزرگ فرهنگیان می‌دانم و در واقع همه ما مدیون زحمات شما عزیزان هستیم و امیدوارم تعامل و همکاری بین مجموعه شهرداری و آموزش و پروش در حوزه های فرهنگی، آموزش شهروندی و… بیش از پیش افزایش یابد.
در ادامه این دیدار بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، برای همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت آرزوی توفیق و سلامتی کردند.
سپس مدیر آموزش و پرورش فولادشهر ضمن تشکر و خوش آمد گویی گفت: یکی از افتخارات بزرگ مجموعه آموزش و پرورش داشتن معلمان دلسوز متعهد و اخلاق مدار است که علی رغم سختی ها و  مشکلات کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند که نتیجه اش مشهود است.
وی ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی وجود دارد؛ خوشبختانه هر جا مشکلاتی وجود داشته، این مشکلات به واسطه شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر برطرف شده است. ان‌شالله رابطه مثبت بین این دو مجموعه پایدار باشد چرا که هدف همه ما آموزش و پرورش انسان ها برای جامعه است.

 مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=92692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.