تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
7

دیدار شهردار کرمانشاه با رییس دفتر گردشگری و رسانه شهر شونده چین

  • کد خبر : 118479
  • 16 مارس 2024 - 9:30
دیدار شهردار کرمانشاه با رییس دفتر گردشگری و رسانه شهر شونده چین
دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه با همراهی دکتر ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و دکتر کوروس رستم پور با دعوت و هزینه کشور چین جهت شرکت در رویداد بین‌المللی شهرهای خلاق خوراک یونسکو به کشور چین سفر کرده اند.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، پس از ورود این هیأت به کشور چین شهر شونده، مراسم چایی در رستوران ” ویکه دا” به مناسبت استقبال از هیأت کرمانشاهی برگزار شد.

در ادامه این سفر، دکتر نوروزی شهردار و ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی با خانم ژانگ وی فوکال پوینت و خانم لئو لی رییس دفتر گردشگری و رسانه شهر شونده با موضوع « کرمانشاه جهانشهر خلاق خوراک » دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها ضمن تشریح فعالیت‌ و ظرفیت های گردشگری خوراک، بر همکاری مشترک تاکید شد و دکتر نوروزی از دبیرخانه شهر خلاق خوراک شونده چین برای حضور در رویداد بین‌المللی جشنواره خوراک کرمانشاه که در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد دعوت کرد.

گفتنی است که باوجود شهرهای خلاق مختلف در کشورمان که ثبت جهانی شده اند، اما کرمانشاه بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رویداد حضور پیدا کرد که بی‌شک این مهم باعث ارتقاء سطح گردشگری و به تبع افزایش رونق اقتصادی کرمانشاه خواهد شد.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=118479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.