تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
6

دیدار دادستان گلبهار با شهردار گلبهار به مناسبت روز شهردار

  • کد خبر : 65373
  • 18 مارس 2020 - 14:22
دیدار دادستان گلبهار با شهردار گلبهار به مناسبت روز شهردار

دیدار دادستان گلبهار با شهردار گلبهار به مناسبت روز شهردار خلیل اله برزنونی دادستان گلبهار به همراه قاضی استیری و رمضانی رئیس کلانتری ۱۳ گلبهار با سید ابوالفضل فاضلی حق پناه (شهردار گلبهار) دیدار و  گفتگو کردند. به گزارش روابط عموی شهرداری گلبهار ، در این دیدار که به مناسبت روز شهردار انجام شد فاضلی […]

دیدار دادستان گلبهار با شهردار گلبهار به مناسبت روز شهردار

خلیل اله برزنونی دادستان گلبهار به همراه قاضی استیری و رمضانی رئیس کلانتری ۱۳ گلبهار با سید ابوالفضل فاضلی حق پناه (شهردار گلبهار) دیدار و  گفتگو کردند.

به گزارش روابط عموی شهرداری گلبهار ، در این دیدار که به مناسبت روز شهردار انجام شد فاضلی حق پناه شهردار گلبهار ضمن تقدیر از توجه حوزه قضایی به مجموعه شهرداری ، به فعالیتهای گسترده شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری نهادی عمومی و غیر انتفاعی می باشد که کارهای زیادی برعهده دارد و نیازمند مشارکت مردم می باشد.
وی به صدور قبوض عوارض شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: فقط ۱۱ درصد مردم شهر گلبهار عوارض شهرداری را پرداخت نموده اند که از همه همشهریان تقاضا داریم که با پرداخت عوارض، شهرداری را یاری کنند تا با ارائه خدمات شاهد توسعه و آبادانی شهر گلبهار باشیم .
وی به بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: شهرداری خدمات خود را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده و خواهد داد و ضرورت دارد مردم با در خانه ماندن این ویروس را شکست بدهیم و جشن پیروزی را بگیریم.

در ادامه برزنونی دادستان گلبهار ضمن تبریک روز شهردار از زحمات مجموعه شهرداری تقدیر کرد و اظهارداشت : علیرغم  وظایف بسیار بالای  پرسنل شهرداری در آستانه بهار طبیعت از  جمله گلکاری  وزیبا سازی  مبلمان ومعابر شهری  ونظافت ورفت وروب شهری، در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا نیز اهتمام جدی داشته ودر کنار سایر نهادها نسبت به ضدعفونی معابرشهری پرداخته است.
ایشان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کروناتاکید نمودند که شهرداری اتوبوسهای درون شهری را به صورت مستمر ضدعفونی نموده ضمن آنکه اتوبوس های برون شهری نیز ملزم به رعایت این مقوله می باشند.
ایشان همچنین یادآورشد که همه ادارات و نهادها با همکاری مردم عزیز  باید در جهت کنترل و پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا قدم بردارند.
(روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_شهر_گلبهار)

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=65373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.