به مناسبت اول شهریورماه سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، آرمین نایب رییس شورا، دکتر محمدی و فروغی از اعضای شورای شهر و شهردار سبزوار با اعضای سازمان نظام پزشکی سبزوار دیدار و بر همکاری مشترک تاکید کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، در این دیدار شهردار سبزوار ضمن تسلیت ایام سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، روز پزشک را خدمت جامعه پزشکی، کادر درمان و مدافعان سلامت تبریک گفت و از تلاش های بی دریغ آنان در طول سال خصوصا مقابله با ویروس کرونا و التیام آلام مبتلایان به این بیماری قدردانی کرد.

سیدعلی کوشکی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجهی در این دو نهاد، تاکید کرد: با هم افزایی یکدیگر می‌توان خدمات شایان توجهی را به شهروندان ارائه کرد.

او در ادامه با اشاره به پروژه هایی زیر بنایی و عمرانی شهر، افزود: تیم شهرداری با تلاش و همت در بخش های مختلف در سطح شهر در حال عمران و توسعه شهر است و ازین رو ما افتخار می کنیم در خدمت شهروندان هستیم.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای سازمان نظام پزشکی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند و بر ارتباط و گسترش همکاری ها بین نظام پزشکی و مدیریت شهری به عنوان یک اصل تاکید کردند.