تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

دوره آموزش نرم افزار میراث‌بان در مشهد برگزار شد

  • کد خبر : 63945
  • 25 فوریه 2020 - 9:46
دوره آموزش نرم افزار میراث‌بان در مشهد برگزار شد

دوره آموزش نرم افزار میراث‌بان در مشهد برگزار شد رئیس مرکز فرماندهی و کنترل یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دوره آموزش نرم افزار میراث‌بان برای کارکنان یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی محمود خاکی امروز سه شنبه […]

دوره آموزش نرم افزار میراث‌بان در مشهد برگزار شد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دوره آموزش نرم افزار میراث‌بان برای کارکنان یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی محمود خاکی امروز سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ دراین باره ویژگی‌های این نرم افزار گفت: کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی برای ثبت اولیه آثار با محل جغرافیایی دقیق و به روز رسانی تصاویر در این نرم افزار آموزش دیدند.
او ادامه داد: هم چنین انجام بازدیدهای مجدد از محل و ارسال تصاویر و مشخصات از همان محل از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.
مسئول نرم افزار میراث‌بان اظهار کرد: در حال حاضر و در گام نخست همکاران یگان حفاظت از این نرم افزار استفاده می کنند و در گام‌های بعدی که در آینده اجرایی خواهد شد برای انجمن‌های میراث فرهنگی و عموم مردم قابل استفاده خواهد بود.

منبع:میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی

مطالب دیگر در حوزه میراث ها را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=63945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.