تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
2

دریافت ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از ١١ درگاه

  • کد خبر : 73757
  • 04 اکتبر 2020 - 15:14
دریافت ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از ١١ درگاه

دریافت ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از ١١ درگاه به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط ‌عمومی بانک صادرات ایران،دسترسی مشتریان به ٦٤ نوع خدمت بانکداری الکترونیک در قالب ١٦ بخش اصلی خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک با استفاده از درگاه‌های مختلف فراهم گردیده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده بانک صادرات […]

دریافت ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از ١١ درگاه

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط ‌عمومی بانک صادرات ایران،دسترسی مشتریان به ٦٤ نوع خدمت بانکداری الکترونیک در قالب ١٦ بخش اصلی خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک با استفاده از درگاه‌های مختلف فراهم گردیده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده بانک صادرات ایران برای سرعت بخشی در ارائه خدمات غیر حضوری، رفع نیازهای بیش از ٤٥ میلیون مشتری از این طریق، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

بخش‌های متنوع خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران

این خدمات که اغلب دارای زیرشاخه‌های متنوع و محصولات نوین بانکداری الکترونیک است،دارای بخش‌های مختلف،مانند: «دریافت وجه»، «انتقال وجه»، «مدیریت چک‌ها»، «عملیات حساب»، «عملیات کارت»، «مدیریت تسهیلات و تعهدات»، «پرداخت‌های خاص»، «کیف پول»، «خدمات مالی»، «دریافت خدمات بیمه»، «پرداخت قبض»، «دریافت شارژ»، «خرید بسته اینترنتی»، «نیکوکاری»، «خدمات گردشگری» و مجموعه «سایر خدمات» همچون خدمات خودرویی، جستجو شعب، اخذ رسید تراکنش و … است که مشتریان می‌توانند از طریق ١١ درگاه «شمس»، «اینترنت‌بانک»، «همراه‌بانک»، «صاپ»، «تلفن‌بانک»، «وب‌سایت»، «باجه الکترونیکی»، «خودپرداز»، «کیوسک» و «ریما» به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
در بعضی از بخش‌های این خدمات همچون«عملیات کارت»، مشتریان می‌توانند حداقل از ١٤ خدمت بانکداری الکترونیک استفاده نمایند. در بخش«مدیریت تسهیلات و تعهدات» پنج خدمت بانکداری غیر حضوری  عرضه می‌گردد. در بخش‌های «انتقال وجه»، «عملیات حساب» و «مدیریت چک‌ها» این تعداد به شش خدمت می‌رسد و در بخش «سایر خدمات» مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند حداقل از ١١ خدمت بانکداری الکترونیکی بهره‌مند شوند.
در این میان سه درگاه «همراه‌بانک» با ٣٣ خدمت، خودپرداز با ٢٧ نوع خدمت و اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» با ٢٥ نوع خدمت بانکی بیشترین امکان خدمات‌رسانی را به مشتریان و هموطنان در خارج از شعب فراهم نموده‌اند.
به علاوه در جدیدترین درگاه ارائه دهنده خدمات غیر حضوری بانک صادرات ایران «شمس» که به مناسبت آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک رونمایی شد، مهمترین خدمات بانکی در شعبه، به صورت غیر حضوری به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌شود که شامل « افتتاح حساب»، «درخواست اینترنتی تعهدات»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوء اثر چک برگشتی»، «خدمات پرداخت» و «صورت‌حساب اینترنتی» است ونقش مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران ایفا خواهد کرد.
جداول جامع خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را اینجا مشاهده کنید.​

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=73757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.