تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
2

دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد

  • کد خبر : 109366
  • 18 ژوئن 2023 - 10:04
دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
​سامانه صورتحساب اینترنتی بانک صادرات ایران به روز شده و صورتحساب و جزئیات قراردادهای تسهیلاتی مشتریان نیز در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با به‌روزرسانی سامانه صورتحساب اینترنتی بانک، شرایط دسترسی مشتریان به دریافت صورت‌حساب تسهیلاتی نیز بدون حضور در شعبه فراهم شده است و مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی:https://billing.bsi.ir  و ثبت‌نام در سامانه صورتحساب اینترنتی، به صورت غیرحضوری صورتحساب تسهیلاتی خود را مشاهده کنند.

برای دسترسی سریع و راحت به صورتحساب اینترنتی، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند به صفحه اصلی سایت بانک مراجعه و در منوی بانکداری الکترونیک، وارد لینک خدمات اینترنتی شده و گزینه مشاهده صورتحساب را انتخاب و صورت‌حساب خود را مشاهده کنند.

با استفاده از این امکان، می‌توان در هر لحظه، تمامی حساب‌های خود را در سيستم متمرکز سپهر مشاهده کرده و از گردش حساب، وضعيت آخرين تراکنش و مانده حساب مطلع شد.

مشاهده در لحظه صورتحساب سي گردش آخر و صورت حساب متمرکز سپهر در محدوده تاريخ مشخص از دیگر امکانات سامانه صورت‌حساب غیر حضوری در سایت بانک صادرات ایران است.

مطالب دیگر در حوزه بانک ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=109366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.