تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
0
شهردار زنجان خبر داد؛

دريافت حواله دو اتوبوس ديگر به شهردار زنجان همزمان با روز حمل و نقل

  • کد خبر : 102054
  • 18 دسامبر 2022 - 10:51
دريافت حواله دو اتوبوس ديگر به شهردار زنجان همزمان با روز حمل و نقل
به مناسبت روز حمل و نقل حواله 2 اتوبوس خریداری شده شهرداری زنجان به شهرداری زنجان تحويل شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، دکتر علیرضا فیروزفر ضمن تبریک فرا رسیدن روز حمل و نقل در ارتباط با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه عمر مفید این اتوبوس‌ها برای فعالیت در عرصه خدمت‌رسانی ۱۰ سال بود همین امر سبب شد تا تعدادی از اتوبوس‌ها از چرخه استفاده خارج شوند.
از سوي ديگر در سالهاي اخير جايگزيني براي اتوبوس حذف شده تهيه نگرديده و اين خدمت رساني به شهروندان را با مشكل مواجه نموده بود .
وی افزود: براي جبران اين كمبود ٤١ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که ۳ دستگاه وارد استان شده و امروز همزمان با روز حمل و نقل هم حواله دو دستگاه اتوبوس دیگر به شهردار زنجان تحويل شد.
فیروزفر با اشاره به اینکه شهرداری زنجان ۲۰ درصد سهم خود را برای خریداری این ٤١  دستگاه اتوبوس پرداخت کرده است و مابقي از يارانه دولتي تامين مي شود، اضافه کرد: امیدواریم هرچه زودتر این اتوبوس‌ها وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای رفاه حال شهروندان
شهردار زنجان با اشاره به اینکه امسال شهرداری ۱۲۱ میلیارد تومان بابت خرید اتوبوس، ون و مینی بوس هزینه کرده است، اضافه کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای رفاه حال شهروندان همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر  اتوبوس هاي بخش خصوصی و  اتوبوس هاي  ملکی شهرداری در شهر زنجان در حال خدمت‌رسانی در ۲۳ خط است، افزود: این اتوبوس‌ها در سه پایانه رسمی ارتش، سبزه‌میدان و آزادی و یک پایانه غیر رسمی فعال هستند.
فیروزفر با اشاره به اینکه استاندارد اتوبوس به ازای هر ۲ هزارو ۵۰۰ نفر یک اتوبوس است، گفت: با جمعیت موجود در شهر زنجان باید حداقل ۲۰۰ اتوبوس در شهر زنجان فعالیت کند که این امر محقق نیست.
وی ادامه داد: از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس موجود شهر زنجان، در حال حاضر ۹۱ دستگاه اتوبوس فعال است و علت غیر فعالی ۹ اتوبوس دیگر نیاز به تعمیرات است.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=102054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.