تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
4

درجه دار شدن ۱۲ آتش‌‌نشان جدید در سبزوار

  • کد خبر : 76890
  • 29 دسامبر 2020 - 13:29
درجه دار شدن ۱۲ آتش‌‌نشان جدید در سبزوار

درجه دار شدن ۱۲ آتش‌ نشان جدید در سبزوار با حضور سرپرست معاونت فرمانداری ویژه، رئیس شوا و جمعی از اعضای شورا، شهردار سبزوار و جمعی از مدیران شهرداری، نیروهای جدیدالورود آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار به درجه آتش‌نشانی نائل شدند. به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار،شهردار سبزوار […]

درجه دار شدن ۱۲ آتش‌ نشان جدید در سبزوار

با حضور سرپرست معاونت فرمانداری ویژه، رئیس شوا و جمعی از اعضای شورا، شهردار سبزوار و جمعی از مدیران شهرداری، نیروهای جدیدالورود آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار به درجه آتش‌نشانی نائل شدند.

به گزارش توریسم پرس به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار،شهردار سبزوار در این مراسم گفت: آتش‌نشانی از مشاغل مهم و حساس است چون با عشق، علاقه ، از خودگذشتگی ، ایثار و فداکاری برای نجات جان انسان‌ها از حلقه آتش می‌گذرد.

سیدعلی کوشکی شهردار سبزوار با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری یکی از سازمان های پیشرو در غرب استان است، اعلام کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار از سرانه استاندارد با ۵ ایستگاه آتش نشانی و ۱۱۰ آتش نشان برخوردار است که خوشبختانه توانسته در زمان هر حادثه و بحران اقدامات شایسته ای را از خود نشان دهد.

ارائه خدمات بهتر و مطلوب تری را در کوتاه ترین زمان

وی با بیان اینکه امروز تعدادی از آتش نشانان که پس از گذراندن آزمون های تئوری و عملی کشور جذب آتش نشانی سبزوار شدند، افزود: امیدواریم با اضافه شدن این افراد بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان در زمان بروز حوادث ارائه نماییم.

وی همچنین اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که سرپرست معاونت فرمانداری ویژه سبزوار با نگاه ویژه به مقوله بحران و حوادث غیرمترقبه همراه همیشگی ما در مهار و پیگیری از آن است.

شهردار سبزوار در آغاز سخنانش به ایام سوگواری فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها قاسم سلیمانی اشاره و از وی به عنوان مالک اشتر زمانه یاد کرد و گفت: این سرباز ولایت با مجاهدت های خالصانه و شجاعانه در خط مقدم مقاومت نقش بی بدیلی در حفظ وحدت و انسجام ملت های منطقه داشت و به عنوان پرچم دار جبهه مقاومت ایستادگی را به همگان آموخت.

سرپرست فرمانداری ویژه سبزوار هم در این مراسم عنوان کرد: خوشحالیم که شهرداری و سازمان های تابعه آن خصوصا سازمان آتش نشانی با آمادگی کامل در زمان بروز بحران ها حضور دارند. این نهاد مردمی در ایام کرونا  نیز با همه ظرفیت و توان خود همه ادارات و نهاد مردمی را همراهی کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارتقا روز افزون ایمنی و توسعه آموزش های شهروندی در سبزوار

دکتر شاد ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن آتش نشانان جدید به سازمان آتش نشانی شاهد ارتقا روز افزون ایمنی و توسعه آموزش های شهروندی در سبزوار باشیم.

کاظم کرامت رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار نیز اذعان داشت: آتش نشانان با ایثار و فداکاری که از خود در بروز حوادث برای نجات جان انسان ها انجام می دهند دارای بالاترین رتبه و واجد بهترین جایگاه معنوی می باشند .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار در این مراسم افزود: تعداد ۱۲ نفر، پس از قبولی در آزمون با گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی مختلف به نیروهای جدید آتش‌نشانی اضافه شده‌اند و از این پس با درجه آتش‌نشانی، آماده فعالیت در عملیات‌ امداد و نجات سطح شهر خواهند بود.

مهدی احمدی راد خاطرنشان کرد: این افراد به عنوان آتش نشان سوم و آتش نشان دوم در سطح ۵ ایستگاه آتش نشانی سبزوار به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: سازمان آتش نشانی دارای سلسله مراتبی است که اکثر مردم با آن آشنایی ندارند، در این سازمان آتش نشانان با توجه به تجربه، تحصیلات و رشادت هایشان درجه هایی شبیه به سازمان های نظامی از جمله آتش نشان داوطلب سوم، آتش نشان داوطلب دوم، آتش نشان داوطلب، آتش نشان سوم، آتش‌نشان دوم، آتش‌نشان، سر آتش نشان سوم، سر آتش نشان دوم، سر آتش نشان، آتشیار سوم، آتشیار دوم، آتشیار، سر آتش یار، آتش پاد سوم، آتش پاد دوم، آتش پاد، فرآتش پاد سوم، فرآتش پاد دوم و فرآتش پاد می گیرند.

احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در محلات 

وی ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه شهرداری به سازمان آتش نشانی بیان کرد: با همراهی و حمایت شهردار احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در محلات هدف به عنوان ششمین ایستگاه آتش نشانی نیز در حال انجام است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم اعطای درجه و احکام پرسنل جدیدالاستخدام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار به آتش نشانان جدید انجام و از زحمات سه نفر از بازنشستگان این سازمان خدماتی قدردانی شد.

 

منبع : شهرداری سبزوار

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=76890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.