تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

 خدمات بانکداری الکترونیک در زمان کرونا و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری

  • کد خبر : 89211
  • 26 دسامبر 2021 - 10:29
 خدمات بانکداری الکترونیک در زمان کرونا و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، بانکداری الکترونیک، یا بانکداری دیجیتال، ترکیب نام آشنایی است که درحال حاضر، با رشد فراگیر شبکه های اینترنتی در سرار نقاط مختلف ایران و جهان، دیگر نیازی به معرفی ندارد. هرچند بهتر است اشاره کنیم؛ این نسل جدید از بانکداری، در جهان، […]

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، بانکداری الکترونیک، یا بانکداری دیجیتال، ترکیب نام آشنایی است که درحال حاضر، با رشد فراگیر شبکه های اینترنتی در سرار نقاط مختلف ایران و جهان، دیگر نیازی به معرفی ندارد. هرچند بهتر است اشاره کنیم؛ این نسل جدید از بانکداری، در جهان، با آمریکا در سال ۱۹۹۴ و در ایران، از سال ۱۳۷۰، شروع به فعالیت کرد. اما شاید، خالی از لطف نباشد که به زبان ساده، با دنیای بانکداری الکترونیک، خدماتی که ارائه می کند و در یک کلام، نیازی که از مشتری و شما رفع می کند آشنا شویم: بانکداری الکترونیک، درواقع، یکی از انواع بانکداری است که تمامی انتقالات پول و فرآیندهای بانکی را در بستر اینترنت و به­صورت الکترونیکی، بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در بانک مدیریت می‌کند. بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری شبکه و مخابرات انجام می‌شود.

چرا به بانکداری الکترونیک نیاز داریم؟

اما این نوع از بانکداری، و احساس نیاز به وجود آن، شاید بیشتر در شرایط فعلی و محدودیت­هایی که بیماری همه­گیر کرونا،  برای دسترسی افراد برای مراجعه حضوری به بانک ایجاد کرده و استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری را به اولویت مردم، تبدیل کرده است، بیش از پیش لمس شود. و حتما هریک از شما که درحال خواندن این مطلب هستید با مسائلی از جمله پرداخت قبوض، مشاهده و پرداخت صورتحساب­های بانکی خود، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و حتی خریدهای اینترنتی و هزاران مورد دیگر که می­توان با استفاده از اینترنت آن را انجام داد، مواجه شده باشید. و قطعا، ویژگیهایی چون؛ سرعت قابل قبول، سهولت انجام فرآیندهای بانکی برای مشتری، امنیت شبکه بانکی، مصرف حجم کمی از اینترنت مشتری و همه و همه نکاتی که شما به­عنوان یک مشتری، درنظر دارید، در انتخاب شما برای استفاده از شبکه اینترنتی یک بانک، موثر باشد. در همین راستا، می­خواهیم یکی از بانکهای فعال در بانکداری دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

بانک ایران زمین، بانک دیجیتال

این، شعاری است که بانک ایران­زمین، موفق به تحقق آن شد هرچند که بیشتر بانک­های کشور، از این قاعده و امکان، مستثنی نیستند و ازجمله بانک ایران­زمین هم حرف­های زیادی در این زمینه، برای گفتن دارد چراکه خدمات اینچنینی ارائه می­کند:

  • هر یک از دارندگان حساب­های متمرکز بانک ایران زمین می­توانند با مراجعه به آدرس izbank.ir از این خدمات بهره ­مند شوند:
  • خدمات ارزی(شامل: صندوقهای سرمایه­گذاری)
  • خدمات ریالی(شامل: افتتاح حساب، سپرده های بانکی، صدور کارت های بانکی، خدمات چک، استعلام ضمانت نامه ها، انواع تسهیلات و تعهدات ریالی و فرم های مربوط عقود تسهیلات بانکی)

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=89211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.