تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
3

جوانان جهادی اردبیل در قالب طرح پویش پاکبانان محرم با شعار هرعزادار یک پاکبان خادمان عزادارن حسینی شدند.

  • کد خبر : 96487
  • 13 آگوست 2022 - 14:50
جوانان جهادی اردبیل در قالب طرح پویش پاکبانان محرم با شعار هرعزادار یک پاکبان خادمان عزادارن حسینی شدند.
محمود صفری شهردار اردبیل با حضور در این پویش ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: طرح پاکبانان محرم امسال نیز به همت سازمان فرهنگی شهرداری اردبیل باحضور بیش از صدها جوان جهادی در اردبیل اجرا شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از محمود صفری شهردار اردبیل :با بیان اینکه همواره هدف از اجرای این طرح فرهنگسازی جهت پاکیزه نگهداشتن مسیرهای عزاداری توسط خود عزادارن است؛افزود:این طرح روز عاشورا نیز برگزار خواهد شد و جوانان علاقمند به حضور در این پویش میتوانند بعداز اذان ظهر در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری حضور یابند.

شهردار اردبیل با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب اسلامی توسط بانوان عزادار شرکت کننده در طرح پویش پاکبانان محرم،گفت: رعایت آداب عزاداری جز اولویت های عزاداری برای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است که بایستی این امر توسط جوانان جهادی بیش از پیش ترویج یابد.

صفری ادامه داد: این پویش مردمی که توسط جوانان شهر حسینی اردبیل هرساله اجرا میشود یک الگوی ملی برای سایر شهرها شده و شهر حسینی اردبیل پیشتاز ترویج شور و شعور حسینی در سطح کشور است که امیدواریم جوانان‌ این مرز و بوم نماد جوانانی باشد که در عمل نیز حسینی باشند.

اباصلت ابراهیمی رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل نیز ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه و مشارکت گروههای جهادی هییت های مذهبی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهر گفت: این طرح به همت اداره فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل امروز و فردا همزمان با عاشورای حسینی اجرا میشود.

وی گفت: از جوانان و خادمان حسینی جهت حضور در طرح پاکبانان محرم با شعار “هرعزادار، یک پاکبان” دعوت میشود در این پویش در روز عاشورا شرکت کرده و مسیرعزاداران حسینی در اردبیل را پاکسازی کنند.

مطالب دیگر در حوزه شهرداریها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=96487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.