تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
6

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری در ارومیه برگزار می شود

  • کد خبر : 11466
  • 20 جولای 2017 - 11:47

حسین امامی در گفتگو با خبرنگار صنعت و توریسم با بیان اینکه این جشنواره از چهارم لغایت ششم مرداد ماه سال جاری از در محل پارک ائللر باغی ارومیه برگزار می شود اظهارداشت: در این جشنواره استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان حضور دارند. وی ادامه داد: این جشنواره که بصورت منطقه ای اجرا می […]

حسین امامی در گفتگو با خبرنگار صنعت و توریسم با بیان اینکه این جشنواره از چهارم لغایت ششم مرداد ماه سال جاری از در محل پارک ائللر باغی ارومیه برگزار می شود اظهارداشت: در این جشنواره استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان حضور دارند.

وی ادامه داد: این جشنواره که بصورت منطقه ای اجرا می شود با هدف احیاء غذاهای سنتی منطقه و حفظ سلامت غذایی با رویکرد بهره مندی از مواد اولیه ارگانیک کار خود را شروع خواهد کرد.

امامی افزود: در طول این جشنواره بازدید کنندگان با چشیدن غذاهای پخته شده توسط آشپزهای حاضر در این جشنواره را ارزیابی کرده و غذاهای منتخب بازدیدکنندگان به مسابقه روز آخر جشنواره راه خواهند یافت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: برای معرفی غذاهای سنتی استان و معرفی آنها به مردم دیگر استان ها و زمینه سازی برای صیانت از این میراث فرهنگی ناملموس، جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری در چهارم مرداد سال جاری برگزار می شود.

وی با قدردانی از دستگاه های مجری این جشنواره اضافه کرد: برای اجرای این جشنواره استانداری، فرمانداری، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت برق آذربایجان غربی و تعداد زیادی از دستگاه های عضو کارگروه میراث فرهنگی با این اداره کل همکاری دارند.

دومین جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری از چهار تاشش  مرداد سال جاری و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل پارک ائللر باغی ارومیه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=11466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.