تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

جایگاه بی‌بدیل حسابداری در شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و اقتصادی

  • کد خبر : 76006
  • 05 دسامبر 2020 - 16:14
جایگاه بی‌بدیل حسابداری در شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و اقتصادی

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز حسابدار: جایگاه بی‌بدیل حسابداری در شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و اقتصادی به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان طی پیامی، پانزدهم آذرماه مصادف با روز حسابدار را به عموم جامعه حسابداری و مدیران مالی کشور تبریک و تهنیت گفت. متن پیام بدین […]

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز حسابدار:

جایگاه بی‌بدیل حسابداری در شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و اقتصادی

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان طی پیامی، پانزدهم آذرماه مصادف با روز حسابدار را به عموم جامعه حسابداری و مدیران مالی کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

حرفه حسابداری جایگاه مهمی در سیاست‌گذاری و مدیریت فرآیندهای مالی در بدنه اقتصادی کشور داشته و حتی در عرصه تحولات اقتصاد جهانی نیز، جایگاه حرفه حسابداری و نقش عظیم آن بر کسی پوشیده نیست.

نقش موثر حرفه حسابداری،در راستای تقویت نظام مالی کشور

اگرچه نقش زنجیره تأمین مالی در فرآیندهای مالی و اقتصادی نقشی محوری است،اما د رعین‌حال نقش بی‌بدیل حرفه حسابداری، در راستای تقویت نظام مالی کشور، شفاف‌سازی اقتصاد و ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور نیز غیرقابل‌انکار است.

بنده و همکارانم در بانک توسعه تعاون به عنوان جوان‌ترین بانک دولتی و توسعه‌ای در کشور که متولی ارائه خدمات مالی و بانکداری به اقشار مختلف جامعه است،به‌طور خاص، توفیق خدمت به بخش مؤثر و ذی قیمتی در اقتصاد کشور یعنی بخش تعاون را داریم، بطوریکه تاکنون حدود ۷۱ درصد به بخش تعاون اختصاص‌یافته است، این گردش مالی قابل‌توجه که همگی در خدمت رونق تولید، اشتغال و تأمین نیازهای عمومی اقشار مختلف در کشور بوده و تحقق و تداوم مدیریت این فرآیند مالی بزرگ، جز با همکاری و اهتمام جدی تمامی همکاران بنده ازجمله همکاران سخت‌کوش، خدوم، متخصص و امین حوزه‌های مالی و حسابداری این بانک ممکن نمی‌بود.

اینجانب به همین بهانه و به مناسبت فرارسیدن روز حسابدار که فرصتی برای توجه به جایگاه حساس و با اهمیت جامعه حسابداری و حسابرسی کشور می‌باشد،به تمامی فعالان متخصص و امین این حوزه، به خصوص همکاران گرانقدرم  در شبکه بانکی، تبریک و خدا قوت عرض کرده و برای همه فعالین این حرفه حساس،توفیق روزافزون و سربلندی از پروردگار منان خواستارم.

منبع: بانک توسعه تعاون

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=76006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.