تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
0

جانشین مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان: ۷ هزار هکتار از اراضی ملی منوجان رفع تصرف شد

  • کد خبر : 13695
  • 21 آگوست 2017 - 8:46

جیرفت – جانشین مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان از رفع تصرف هفت هزار اراضی ملی منوجان با ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.  حسین مرادکریمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زمین خواری و کوه خواری، در شهرستان منوجان هفت هزار هکتار از […]

جیرفت – جانشین مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان از رفع تصرف هفت هزار اراضی ملی منوجان با ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

 حسین مرادکریمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زمین خواری و کوه خواری، در شهرستان منوجان هفت هزار هکتار از اراضی از تصرف خارج شد.

وی با اشاره به اینکه اراضی رفع تصرف در منطقه سرراس و آشکارو در شهرستان منوجان بوده است، گفت: این اراضی یک میلیارد ریال ارزش ریالی دارد که توسط ماموران فرماندهی یگان حفاظت و پاسگاه حفاظت ویژه از منابع طبیعی با حکم قضایی از تصرف خارج شده است.

مرادکریمی بیان داشت: مقام معظم رهبری به مسئولان و دست اندرکاران بخش حفاظت از منابع جنگی و اراضی ملی تاکید داشتند که زمین ها و منابع جنگلی نباید به بهانه های مختلف از جمله اماکن گردشگری و تفریحی در اختیار کسی قرار گیرد زیرا این منابع و اراضی ثروت عمومی محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در حفظ منابع و اراضی ملی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، افزود: این منابع جزو انفال محسوب می شوند بنابراین به دستور قرآن و مقام معظم رهبری در راه رفع تصرف اراضی و حفاظت از منابع طبیعی با همکاری مقام های قضایی و انتظامی ممارست می کنیم.

جانشین مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان ادامه داد: در راستای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی ماموران فرماندهی یگان حفاظت به طور مداوم آماده باش هستند از این رو شهروندان می‌توانند هر گونه آتش‌سوزی و تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی و همچنین قاچاق گیاهان دارویی، زغال و چوب درختان جنگلی را از طریق تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با متجاوزان برخورد قانونی شود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=13695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.